וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטין העניק דרכון רוסי לכוכב הצרפתי דפרדייה

לאחר שנטש את מולדתו בשל העלאת מיסים על עשירים, ז'ראר דפרדייה נועד עם נשיאו החדש, ולדימיר פוטין. עכשיו גם בריז'יט בארדו, סמל המין של צרפת בשנות ה-60 מאיימת לנטוש

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: אביב אברמוביץ'

ז'ראר דפרדייה נפגש עם נשיא רוסיה, ולדימיר פוטין וקיבל מידיו את האזרחות החדשה שלו – מעתה השחקן הצרפתי, מהמפורסמים בעולם, הוא אזרח רוסי. דפרדייה נטש את מולדתו לאחר הצעת הממשלה לגבות 75% מס מאזרחים עם הכנסות של למעלה ממיליון אירו.

דפרדייה בן ה-64 הגיע לרוסיה ביום שבת ונפגש עם הנשיא פוטין באתר הנופש סוצ'י. "הדרכון החדש שלו הוגש לו", כך הודיע הקרמלין. השחקן כבר קנה בשנה שעברה בית מעבר לגבול, בבלגיה, כדי להימנע מגביית "מס העשירים", תכנית מיסוי חדשה שקודמה על ידי מפלגת השלטון הצרפתית בראשות הנשיא פרנסואה הולנד. התכנית כבר נפסלה פעם אחת אך הולנד מתכנן להגיש את הצעת החוק שנית.

השחקן הצרפתי ז'ראר דפרדייה נפגש עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בעיר סוצ'י לרגל התאזרחותו ברוסיה, ינואר 2013. רויטרס
התבדחו על תפקידו של דפרדייה כרספוטין/רויטרס

דפרדייה, שזכה לתהילה בינלאומית בין היתר לאחר שכיכב בסרט "גרין קארד", הוא דמות פופולרית ברוסיה. בשנת 2011 הגיע השחקן לשם במסגרת צילומי סרט על הנזיר הרוסי ההולל גרגורי רספוטין והוא התבדח עם פוטין על כך. במסיבת העיתונאים בחודש שעבר, הציע פוטין לדפרדייה דרכון רוסי ואמר כי יש לו מערכת יחסים קרובה ומיוחדת עם צרפת וכי הוא פיתח קשרים חמים עם השחקן, על אף שהם נפגשים רק לעתים רחוקות.

באוגוסט 2011 הסתבך השחקן לאחר שהשתכר בטיסה ועשה צרכיו במעבר בין מושבי מטוס שעשה דרכו מצרפת לדבלין. "אני מוכן לאשר שמר דפרדייה עשה זאת בטיסה", אמר הדובר של חברת "אייר פראנס". על פי דיווחים של עדי ראייה, השחקן והבמאי התבקש לשבת בכיסאו ולחכות כרבע שעה עד שהמטוס יסיים את ההמראה ויעבור למצב טיסה. "הוא אמר שהוא לא מסוגל לחכות ואז נעמד ועשה את צרכיו על הרצפה", סיפר עד ראייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
בריז'יט בארדו עם שני פסלי מריאן – סמל הרפובליקה הצרפתית שנעשו בדמותה. GettyImages
תצטרף לדפרדייה? בארדו/GettyImages

סמל צרפתי נוסף, השחקנית והפעילה למען בעלי החיים ברז'יט בארדו, איימה להצטרף לדפרדייה ברוסיה אם צרפת לא תעצור את המתת החסד המתוכננת לשני פילי קרקס חולים. בהצהרה שפרסמה שלשום כוכבת הקולנוע וסמל המין של שנות ה-60 אמרה כי הרשויות התעלמו "הצעות רבות" שלה להציל את זוג הפילים הסובלים ממחלת השחפת. לדבריה, אם המתת החסד תבוצע היא תבקש אזרחות רוסית בכדי "לברוח המדינה הזאת, שעכשיו היא רק בית קברים לבעלי חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully