וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר פינס חוזר לעבודה: "מברך על הודעת יחימוביץ'"

טל שלו

5.1.2013 / 13:10

השר וחבר הכנסת לשעבר, שפרש ממפלגת העבודה בשל חבירתה לנתניהו, הודיע על שובו לשורותיה ועל תמיכתו ביחימוביץ'. "ההודעה של יו"ר העבודה שלא תשב בממשלת נתניהו היא חשובה"

בחזרה לעבודה: השר לשעבר אופיר פינס הודיע היום (שבת) על שובו למפלגת העבודה ועל תמיכתו ביו"ר המפלגה שלי יחימוביץ'. פינס, שפרש מהחיים הפוליטיים לפני כשלוש שנים אחרי יותר מ-13 שנים שבהן היה מבכירי העבודה וכיהן בין היתר כשר הפנים והמדע, שוחח הבוקר עם יחימוביץ' ובישר לה על החלטתו.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אופיר פינס. ברני ארדוב
"עכשיו התחילה מערכת הבחירות האמיתית". פינס/ברני ארדוב

פינס הסביר כי החליט לשוב למפלגת העבודה בעקבות ההודעה של יחימוביץ' על סירובה לחבור לנתניהו אחרי הבחירות. "אני מברך על הודעתה של יו"ר מפלגת העבודה, שבה קבעה כי יש רק שתי אפשרויות - ראשות הממשלה או הובלת האופוזיציה", אמר השר לשעבר. "ההודעה של יו"ר העבודה כי לא תשב בממשלת נתניהו היא הודעה חשובה ובעלת משמעות, ועכשיו התחילה מערכת הבחירות האמיתית".

פינס עזב את מפלגת העבודה בינואר 2010 ומתח אז ביקורת חריפה על החלטת המפלגה בראשות אהוד ברק להצטרף לקואליציה עם הליכוד. "אין לי סיעה, ואין לי מנהיג", הוא הצהיר באותה עת.

יחימוביץ' בירכה היום על שובו של פינס לשורות המפלגה ואמרה כי "זוהי תמיכה חשובה של נציג חשוב של מפלגת העבודה. זהו ביטוי בולט להתעוררות שאנו מרגישים בציבור בעקבות ההודעה שלשום. חייבים להציג אלטרנטיבה לשלטון, ואנו עושים זאת באופן צלול וברור".

לקריאה נוספת:
יחימוביץ': "ארכיב ממשלה או אלך לאופוזיציה"
לבני יזמה פגישה עם ראשי הגוש - יחימוביץ' נענתה בחיוב
לפיד: אדון עם לבני ויחימוביץ' בהקמת גוש חוסם

לפניות לכתבת: tal_sh@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully