וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיממה להוריה את המילקשייק כי חסמו לה את האינטרנט

שתי נערות מקליפורניה ביקשו לגלוש באינטרנט אחרי עשר בלילה, אך הורי אחת מהן ניתקו את הגישה. הן סיממו את המשקה שלהם, וההורים לא נשארו חייבים והסגירו את השתיים למשטרה

שתי בנות עשרה מסקרמנטו שבקליפורניה נעצרו השבוע לאחר שסיממו את המילקשייק של הורי אחת הבנות, כדי שיוכלו לגלוש באינטרנט – כך מסר דובר המשטרה המקומית, סגן לון מילקה. מאחר שהגישה לאינטרנט בבית המשפחה נאסרה אחרי השעה עשר בלילה, זממו השתיים לסמם את ההורים ולגלוש למרות הכל. בשעות הערב, נערה בת 15 וחברתה בת ה-16 שביקרה אצלה, הציעה לקנות מילקשייק ממסעדת המזון המהיר הסמוכה להוריה. כוסות המילקשייק היו עמוסות בכדורי שינה שסיפקה החברה. ההורים שתו בערך רבע מכוס המילקשייק, אך לא סיימו אותו כי "היה לו טעם משונה" והם אכן נרדמו במהרה.

מילקשייק. רויטרס
"היה לו טעם משונה". מילקשייק/רויטרס

ההורים התעוררו באמצע הלילה עם תסמינים לא צפויים של "האנגאובר", אך חזרו לישון. בבוקר, כשהם חשו חולשה וכאב ראש, נסעו למשטרה המקומית, שם אספו ערכה לאיתור סמים בדם. "הרבה הורים קונים ערכות שכאלה לילדיהם", סיפר מילקה. "אך במקרה הזה ההורים קנו את הערכה לעצמם". כשהבדיקה אישרה להורים כי הם סוממו, הם לא נשאר אדישים והודיעו על כך למשטרה - והנערות נלקחו לבית מעצר לקטינים.

"הבנות רצו להשתמש באינטרנט והן היו מוכנות לעשות את כל מה שנדרש בשביל זה", סיפר מילקה, אך השתיים לא חשפו מדוע היה להן כל כך דחוף לגלוש באינטרנט באותו הלילה. "מחקירה ראשונית, העניין לא היה בעל ערך משמעותי מספיק שמצדיק את סימום ההורים". הצעירה בת ה-15 אמרה למשטרה כי הוריה היו "קפדנים מדיי" בכל הנוגע לאינטרנט. הנערות עומדות בפני אישום של קשירת קשר וסימום מאכל. "אם הן היו בגירות הן גם היו עומדות בפני עונש מאסר", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully