וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומס כבד בכביש 2: עשרות מכוניות נתקעו בשל תקלה בתדלוק

עשרות כלי רכב שיצאו מתחנת הדלק "סונול" סמוך למחלף נתניה נתקעו על כביש החוף. מהחברה נמסר כי מקור התקלה במים שחדרו לאחד המיכלים. "שיידאגו לפצות אותנו על עוגמת הנפש"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: טל רזניק, קריינות: לירון בארי

בערב הכי עמוס בכבישים: לפחות 30 כלי רכב נתקעו אחר הצהריים (חמישי) ליד מחלף נתניה בכביש החוף, לאחר שככל הנראה תדלקו בדלק מסוג לא מתאים בתחנה של חברת "סונול" הסמוכה. ב"סונול" דחו את הטענה ומסרו כי מקור התקלה, אשר כבר תוקנה, במים שחדרו לכאורה לאחד המיכלים שבתחנה.

כבישי הארץ בדרך כלל סובלים מפקקים בימי חמישי כתוצאה מהתנועה הרבה לקראת סוף השבוע, אלא שהערב הצטרפה לעומסים תקלה חמורה באחת מתחנות הדלק שביציאה מנתניה - דבר שגרם לתקיעתן של עשרות מכוניות. על פי העדויות הראשוניות, כ-30 נהגי מכוניות תדלקו בתחנה בנזין 95 אוקטן, וכעבור זמן קצר, כשנסעו על הכביש לכיוון צפון, מנועיהן שבקו באמצע הדרך.

שלושים רכבים נתקעו על כביש החוף ליד מחלף פולג כתוצאה מזיהום בדלק, ינואר 2013. שלומי גבאי
כלי הרכב שנתקעו ליד מחלף נתניה, היום/שלומי גבאי

כתוצאה מכך, באזור מחלף נתניה הורגשו עומסים כבדים, במיוחד בכביש מספר 2 לכיוון מחלף חבצלת. עם זאת, העומסים זלגו גם לכביש מספר 4, חיפה תל אביב הישן. שוטרי תנועה שהוקפצו למחלף נתניה מכוונים את הנהגים כדי לשחרר את הפקקים.

יוסי, שיצא לדרכו מוקדם יחסית, כדי להימנע מהפקקים הרגילים – נכנס לתחנת הדלק ומילא את המיכל. עם זאת, כעבור נסיעה של כמה מאות מטרים בלבד, הרכב החל לקרטע ואז נתקע. "עצרתי בצד ושבתי ברגל לתחנת הדלק - שם היו כבר כמה נהגים שהייתה להם את אותה הבעיה", אמר לוואלה! חדשות. "מיד הבנו שיש קשר בין התדלוק לבין התקלה. בתחנה אמרו לנו כי ממתינים לטכנאי כדי לאבחן את הבעיה. לא נותרה לי ברירה אלא להזמין גרר, ואני מצפה שתחנת הדלק תדע לפצות אותי על עוגמת הנפש שנגרמה לי". בתחנה נוצרה התקהלות של הנהגים שהביעו זעם על המקרה.

מחברת סונול נמסר כי "מדובר בחדירת מים לאחד המיכלים בתחנה. התקלה אותרה ומטופלת כעת. הלקוחות שנפגעו מקבלים טיפול שכולל שאיבה של הדלק ומילוי מחדש. בנוסף החברה מעמידה לרשות הנהגים התקועים שירותי גרירה והסעה לבתיהם". מרבית המכוניות שנתקעו חולצו מהכביש הראשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

האזור שבו נרשמים העומסים

בחודש ינואר אשתקד אירע דבר דומה סמוך למחלף גלילות. מנועיהן של כ-40 מכוניות שתדלקו אז בתחנת הדלק "סונול" בסינמה סיטי שבקו חיים בכביש החוף, מרחק נסיעה קצר מהתחנה. מכירת הדלק במקום הופסקה בהוראת המשטרה, ותחנת הדלק נסגרה כדי לבדוק מה התקלה שאירעה בה. לאחר התקלה הועלתה הטענה כי הדלק שנמכר בתחנה נמהל במים.

שלושים רכבים נתקעו על כביש החוף ליד מחלף פולג כתוצאה מזיהום בדלק, ינואר 2013. שלומי גבאי
שלושים רכבים נתקעו על כביש החוף ליד מחלף פולג כתוצאה מזיהום בדלק, ינואר 2013/שלומי גבאי

בתחילה, חברת "סונול" טענה כי "ככל הנראה מדובר בחדירה של מי גשם לאחד מהמכלים בתחנה. החברה החליטה לסגור את התחנה עד להשלמת הבדיקה ואיתור התקלה". אך לאחר בדיקת התקלה מספר שעות לאחר מכן נמסר מהחברה כי "לאחר בדיקה מעמיקה התברר כי באחד המכלים בתחנה מילאו בטעות סולר במקום בנזין, וכתוצאה מכך נתקעו מספר כלי רכב. החברה סגרה את התחנה עד לתיקון התקלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully