וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא זז מהצמרת: קרלוס סלים - האיש העשיר בתבל

עם סוף שנת 2012 פרסמה סוכנות "בלומברג" את רשימת עשירי העולם. ביל גייטס עדיין במקום השני, ואילו וורן באפט איבד את המקום השלישי. והיכן שלדון אדלסון והנסיך הסעודי?

עושר ועושר: סוכנות "בלומברג" פרסמה היום (חמישי) את רשימת האנשים העשירים בתבל לשנת 2012, ובראשה ניצב גם השנה איל התקשורת המקסיקני קרלוס סלים, אשר הונו מוערך בכ-76.4 מיליארד דולרים. אחריו, בפער של 13 מיליארד דולרים, ממוקם מייסד "מייקרוסופט" ביל גייטס, אשר העשיר השנה את קופתו בשבעה מיליארד דולרים. את המקום השלישי ברשימה תופס אמנסיו אורטגה עם הון המוערך בכ-57.5 מיליארד דולרים. אורטגה הוא גם המרוויח הגדול השנה, עם 22.2 מיליארד דולרים שהוסיף להונו. סלים בן ה-72 נמצא "רק" במקום השני בדירוג זה, עם 13.4 מיליארד דולרים "חדשים" שהתווספו במהלך 2012. איש העסקים האמריקאי וורן באפט ירד השנה למקום הרביעי ברשימה, עם הון של 49.8 מיליארד דולרים.

למקום החמישי הגיע מייסד רשת "איקאה" אינגבר קמפרד, שהונו מוערך בכ-42.9 מיליארד דולרים. אחריו ברשימה ניצבים האחים דיוויד ולארי קוך, עם שווי מוערך של כ-41.7 מיליארד דולרים כל אחד. במקום השמיני נמצא לארי אליסון, מייסד "אורקל", עם 40.7 מיליארד דולרים. במקום התשיעי - ברנאר ארנו, בעל השליטה ב"כריסטיאן דיור", המחזיק בהון של 29.8 מיליארד דולרים. את העשירייה הראשונה סוגר האיש העשיר באסיה, לי קא שינג, שברשותו 29 מיליארד דולרים "בלבד".

מו"ל ישראל היום, שלדון אדלסון, בבית קזינו במקאו. אפריל 2012. AP
הון של 23.8 מיליארד דולר. שלדון אדלסון/AP

אישים בולטים נוספים ברשימה כוללים את הנסיך הסעודי אל-וואליד בין טלאל, השווה 28.2 מיליארד דולרים וניצב במקום ה-12, ואת ג'ף בזוס, מייסד "אמזון", במקום ה-20, עם 24.1 מיליארד דולרים. אחרי בזוס, במקום ה-21 ברשימה, ניצב איש העסקים היהודי שלדון אדלסון, המחזיק בהון של 23.8 מיליארד דולרים. במקום ה-25 ניצב אחד ממייסדי גוגל, לארי פייג', עם 21.8 מיליארד דולרים. הוא מקדים בשלושה מקומות את חברו לחברה סרגיי ברין, שהונו מוערך ב-21.6 מיליארד דולרים.

בשנת 2012 הוסיפו מאה האנשים העשירים בתבל 241 מיליארד דולר לשוויים, וכעת מוערך הונם הכולל בסכום האסטרונומי של 1.9 טריליון דולרים. רק 16 מהטייקונים אשר מככבים בדירוג רשמו הפסדים במהלך השנה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully