וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו, יחימוביץ' או לפיד - במי עדיף לבחור?

הגולשים מתלבטים בין מפלגות, ומערכת וואלה! מסייעת לקבל מהן תשובות. והפעם: אווי גרינבאום נקרעת בין הליכוד ביתנו, מפלגת העבודה ו"יש עתיד". הצטרפו לדיון בתגובות

פחות משלושה שבועות נותרו עד הבחירות לכנסת, אך רבים מתלבטים עדיין איזה פתק לשלשל לתיבת הקלפי. כך כתבה הגולשת אווי גרינבאום במדור "המתלבט" בעמוד הפייסבוק של וואלה! חדשות: "מתלבטת זו לא מילה. מבחינה חברתית הייתי רוצה להצביע ל'יש עתיד' של לפיד, כי הוא חדש בניילון ונטול שחיתות, אך הוא לא רץ לראשות הממשלה. מבחינה כלכלית הייתי מצביעה לעבודה, אבל פוחדת מהאג'נדה המדינית שתקפוץ החוצה כמו הג'וקר למחרת הבחירות, וכבר אין מה לתת לאויבינו חוץ מלבצע התאבדות המונית...".

גרינבאום הוסיפה: "באשר לביטחון - הייתי מצביעה לליכוד ושות', אבל הם הרסו את מעמד הביניים - ואותי ביניהם - והורידו אותנו על הברכיים. עוד מסים ועוד תספורות ועוד התעללות באזרחים פראיירים שרק עובדים - משרתים בצבא ובמילואים ומקבלים בחזרה אצבע משולשת - עוד ארבע שנים שכאלה כבר נגיע בזחילה לבתי התמחוי. פתק לבן אמרתם? עוד ממשלה מקיר לקיר שמסדרת לעצמה פנסיה לשרים בלי תיק ובלי עשייה. ועוד לא דיברתי בכלל על כל העבריינים והמורשעים שחזרו בסערה לביצת הפוליטיקה העכורה. אולי תעזרו לי לשים את הפתק הנכון? ואל תציעו את 'התנועה', כי אף פעם לא אהבתי שעטנז".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כך השיבו לאווי גרינבאום הליכוד ביתנו, מפלגת העבודה ו"יש עתיד".

הליכוד: "מצבו של מעמד הביניים השתפר"

ממטה ההסברה של הליכוד ביתנו נמסר, כי "עובדתית, מצבו של מעמד הביניים השתפר בשנים האחרונות. ממשלת ישראל בראשות הליכוד עשתה רבות למען מעמד הביניים, ובין היתר: חינוך חינם מגיל שלוש, הוזלת מחירי הסלולר, טיפולי שיניים חינם לילדים עד גיל 12, העלאת שכר המינימום, הטבות מס והורדת האבטלה ויצירת 350,000 מקומות עבודה. העובדה שהצלחנו, במאמצים אדירים, להשאיר את המשבר העולמי הגדול מחוץ לדלתנו מנעה מצב שבו רבים במעמד הביניים איבדו את מקור פרנסתם כפי שקרה באירופה ובארה"ב".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

מפלגת העבודה: "האלטרנטיבה היחידה לכלכלת נתניהו"

איציק שמולי, ראש מטה צעירים, סטודנטים ומילואימניקים במפלגת העבודה, השיב לגרינבאום: "אחת הסיבות להצטרפותי למפלגת העבודה היא התחושה שישנו תהליך של התחדשות בשורות המפלגה, המתבטא בהתנהלות שקופה ונקייה מתוך רצון אמיתי לשרת את הציבור. בניגוד לתדמית של מפלגות השלטון, מפלגת העבודה הרכיבה נבחרת איכותית, מגוונת ומאוזנת שתוכל לתת מענה לשלל האתגרים שעומדים על הפרק, ובראשם קריסת מעמד הביניים כתוצאה מהמדיניות הכלכלית של נתניהו. דווקא בגלל תחושת הייאוש הזו שיצר שלטון הליכוד.

בנושא השוויון בנטל עליו את מצביעה בהתלבטות שלך, הייתי נמנע מהלצביע למפלגת הליכוד, שהחזיקה עד לא מזמן בקואליציית ענק של 94 חברי כנסת, ועדיין לא ביצעה שינוי אמיתי באחד מהעיוותים ההיסטוריים בחברה הישראלית. לגבי מפלגת 'יש עתיד', שאמנם חרתה על דגלה את נושא השוויון בנטל, אך אני בטוח שהיא לא תהיה בנוף הפוליטי בעוד שנים ספורות על מנת לבצע שינויים אמיתיים וקריטיים (כפי שאנחנו רואים מה קורה היום לשאר מפלגות האופנה שמתאיידות). ועל כן, זהו קול מבוזבז.

מפלגת העבודה היא המפלגה הגדולה בגוש מול נתניהו, והיא ההצבעה היחידה שבאה בחשבון והיחידה שבאמת מציגה לציבור פתרון כולל במסגרת התכנית לכלכלה הוגנת והתכנית למיגור השחיתות הציבורית אותה הציגה בשבועות האחרונים, ובהן הייתי ממליץ לך לעיין.

אני בטוח שככל שהבחירות יגיעו לנקודת הרתיחה של הימים האחרונים - הציבור יחדד עמדות ויבין שיש מצד אחד ימין קיצוני קפיטליסטי מבית מדרשו של הליכוד-ביתנו, ומהצד השני את מפלגת העבודה שמציגה אלטרנטיבה רעיונית ואידיאולוגית עם כוחות רעננים לצד מורשת היסטורית שתביא לשינוי תפישה ושינוי כיוון למציאות הקשה אליה נקלענו".

יש עתיד: "אנחנו נילחם בשבילך"

"אווי היקרה,

'יש עתיד' היא מפלגתו של מעמד הביניים הישראלי. של אנשים בדיוק כמוך, כפי שכתבת, שעובדים, שמשלמים המון מיסים, שמשרתים בצבא ובמילואים ולא מצליחים לגמור את החודש. ובכל פעם מטילים עליו עוד ועוד מסים, עוד ועוד גזירות, בזמן שלסקטורים ולוועדים הגדולים נותנים עוד ועוד הטבות.

מעמד הביניים לא מוכן יותר לשלם יותר את המחיר. בכל פעם שיש גירעון, הפוליטיקה הישנה באה למעמד הביניים ולוקחת מהכיס שלו. אנחנו אומרים: לא עוד. קודם שיצמצמו את הממשלה והבזבוזים. קודם שיפסיקו עם השרים ללא תיק שמבזבזים כספי ציבור אבל אין להם עבודה. קודם שיפסיקו להזרים כסף לבניית כבישים רחבים להתנחלויות מבודדות. קודם שיפסיקו את הקצבאות לאלו שלא עובדים. קודם שיעצרו את הזרמת הכספים לבנייה לחרדים. ורק אחר כך, אם צריך עוד, שיבואו למעמד הביניים.

יאיר לפיד ומפלגת "יש עתיד" יילחמו בשבילך. יילחמו כדי שתצליחי לקנות דירה, כדי שהחשמל, המים והדלק לא יהפכו למותרות, כדי שכולם ישרתו בשירות צבאי או אזרחי ויעבדו לפרנסתם, כדי שיהיה כאן יום לימודים ארוך ושישראל תחזור להיות אחד מעשרת המקומות המובילים בעולם בחינוך, כדי שהממשלה לא תהיה כל כך בזבזנית ומנופחת.

בשביל לשנות צריך דרך, נחישות וכוח. את הדרך והנחישות אנחנו מביאים. את הכוח נקבל מאנשים כמוך, שנמאס להם להיות הרוב בציבור, שאף אחד לא דואג לו. באנו לשנות. בואי לשנות איתנו.

יש עתיד!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully