וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תשסה כלבך בדוב: החוקים החדשים של ארה"ב

צוק פיסקלי? קטן על המחוקקים האמריקנים שסיפקו לרגל פתיחת השנה שורת חוקים משונים. מעתה בקבוקי פלסטיק הם סחורה מוברחת במסצ'וסטס והרמת הגלגל הקדמי של האופנוע - עבירה

אחרי שנאבקו על הצלת כלכלת ארצות הברית, המחוקקים האמריקנים יכולים להתפנות להמשיך ולחוקק חוקים, חשובים אולי פחות, כמו אלה שנכנסו אתמול (שלישי) לתוקפם, עם כניסתה של שנת 2013. בקנטאקי, למשל, ביקשו להשאיר את חזיר הבר – בבית. מעתה, שחרורם של החזירים אל הטבע הוא אינו חוקי, ממש כפי שאסור לנטוש כלב. גם בוולינגטון, קנזס, לא שכחו את חיות המחמד ובחרו, משום מה, להגביל את מספר החתולים שמותר לאמץ לארבעה בלבד. בשורה לידידו הטוב ביותר של הצייד – מעתה אין זה חוקי בקליפורניה לשסות את כלבכם במרדף אחר דוב או חתולי בר.

גור דב חום בן 3 חודשים וחצי אשר אומץ על ידי משפחת  בכפר , מרכז סלובניה, לאחר שהופיע בחצר ביתם, 1 יוני 2011. Srdjan Zivulovic, רויטרס
עשו אהבה, לא מלחמה/רויטרס, Srdjan Zivulovic

קונקורד, מסצ'וסטס, הפכה אתמול את בקבוקי הפלסטיק ללא חוקיים. במסגרת מאמצים להגן על איכות הסביבה החליטו להחשיב שם את הבקבוקים ללא פחות מסחורה מוברחת. בצפון קרולינה, גניבת שמן בישול משומש בשווי הגבוה מאלף דולרים הוא כעת עבירה פלילית. בקליפורניה מותר מעתה למכוניות לשוטט על הכביש ללא נהג – אך אל דאגה, מדובר רק במכוניות ממוחשבות ואדם תמיד חייב לאייש את המושב הקדמי. ולכל הקטינים הניו-יורקרים שמבקשים להיגמל מסיגריות, מעתה נאסר על מכירת סיגריות אלקטרוניות לקטינים והקנס על העבירה הוא אלף דולרים.

אילינוי מובילה בכל הנוגע לחוקים המשונים ביותר שנכנסו לתוקף: אכזבה לחובבי האופנועים כשנכנס לתוקפו חוק אשר אוסר על "ווילינג" – הרמת גלגל האופנוע הקדמי. על אף ריחוקה של אילינוי מריכוזי כרישים לבנים ודגי פטיש, אסרה המדינה על מכירה וסחר בסנפיריהם. וחוק עם מסר חיובי - מועדוני החשפנות במדינה מחויבים מעתה לגבות שלושה דולרים בכניסה וכל ההכנסות יועבר למרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully