וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום מאסר עולם, הצעירה רק תתחייב לא לבצע עבירה

גלעד גרוסמן

1.1.2013 / 20:12

במסגרת הסדר טיעון, תושבת תל אביב שהואשמה כי שידלה את חברתה לרצוח את בן הזוג שלה, תתחייב שלא תבצע עבירה בעתיד. "היא קורבן, כמעט נשלחה למאסר בגלל מעשה שלא ידעה עליו"

הפרקליטות גיבשה הסדר טיעון עם צעירה בת 21, תושבת תל אביב, שהואשמה בשידול חברתה לרצוח את בן זוגה, לפיו היא תודה בעבירה של קשירת קשר "למעשים אחרים". הפרקליטות תבקש שלא להרשיעה בסעיף האישום החמור, שעשוי היה להוביל לעונש מאסר עולם, אלא תסתפק בהתחייבות שלא תבצע עבירה בעתיד. פרקליטי הצעירה יבקשו מבית המשפט המחוזי בתל אביב שלא לגזור עליה עונש.

מכתב האישום שהוגש נגד הצעירה בחודש מרץ 2012 עולה כי חברתה של הצעירה, שהואשמה בניסיון רצח של בן הזוג שלה, סיפרה לה כי היא חושבת שהיא נכנסה להריון מבן הזוג, אשר מתייחס אליה בקרירות. הצעירה הפצירה בה לדקור ולרצוח אותו וכתבה לה בתגובה ברשת הפייסבוק כי "לא מעניין אותי להסתבך, אני ארצח אותו, אני אגרום לו לשלם, הפעם אנחנו לא נדבר, אנחנו נבצע, אני אהיה מוכנה לדקור אותו, תצאי מזה ובואי נרצח אותו".

"כתב אישום בגין אמירה סתמית בפייסבוק"

הצעירה הואשמה בנוסף כי היא עודדה את החברה לרכוש אזיקים ואף הזמינה עבורה שוקר חשמלי. בכתב האישום המקורי טענו בפרקליטות כי בעקבות הפצרותיה של הצעירה, החליטה החברה לרצוח את החבר. לשם כך היא פגשה את בן הזוג במקום עבודתו וסיפרה לו כי הביאה אזיקים כדי לגוון את חיי המין שלהם. השניים קיימו יחסי מין במקום עבודתו, כאשר בת הזוג קושרת את ידיו לכיסא באמצעות האזיקים. החברה שאלה אותו על עתיד יחסיהם, וכאשר השיב לה כי ברצונו להתנסות עם בחורות אחרות, היא הכתה אותו ואמרה: "אף אחת לא תהיה איתך, אני ארצח אותך ואתאבד, גם ככה החיים שלי בזבל". בנוסף החברה דקרה אותו פעמיים בצווארו. בן הזוג הצליח להימלט מהמקום ופנה למשטרה. תחילה טענה החברה כי בן הזוג תקף אותה כיוון שרצתה להיפרד ממנו, אך לאחר שחשף כי בידו הקלטה של מעשיה, היא נעצרה.

"בתיק זה הוגש כתב אישום נגד מרשתנו על שידול לרצח בגין אמירה סתמית בפייסבוק", אמרו עורכי דין אורית חיון ומיקי ברגר, פרקליטיה של הצעירה. "התיק נידון בפני הרכב פשעים חמורים והעונש המבוקש על ידי התביעה היה מאסר עולם. לאחר מאבק ממושך, הצלחנו לסיים את התיק בהסדר", הוסיפו. לטענת עורכי הדין, "לא רק המתלונן נפל קורבן למזימותיה של החברה, כי אם גם חברתה הטובה, אותה ביקשה לשלוח למאסר עולם בגין מעשה עליו כלל לא ידעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully