וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוף השנהב: 60 נרמסו למוות בחגיגה, רבים מהם ילדים

רויטרס

1.1.2013 / 14:41

מדיווחים ראשוניים עולה כי האסון אירע באצטדיון בבירה הפיננסית אבידג'ן במהלך מופע זיקוקים גדול, שנערך באצטדיון לכבוד כניסתה של השנה החדשה. כ-200 בני אדם נפצעו

לפחות 60 בני אדם נהרגו בחוף השנהב לפנות בוקר (שלישי), בחגיגה שנערכה לרגל כניסתה של השנה החדשה - כך דיווחו כלי תקשורת במדינה. מדיווחים ראשוניים עולה כי מדובר בקהל שנמחץ למוות באצטדיון שבו נערך מופע זיקוקים גדול.

ככל הנראה, רבים מההרוגים נמחצו למוות במהלך מנוסה מהמופע, שנערך באבידג'ן - הבירה הפיננסית של חוף השנהב, השוכנת לחופיה הדרומיים של המדינה.

ראש שירותי החילוץ הצבאיים, הקולונול איסא סאקו, צוטט בטלוויזיה הרשמית באומרו כי פרט להרוגים, לפחות 200 בני אדם נפצעו באסון. מדיווחים נוספים, שלא אומתו, עולה כי מרבית ההרוגים הם ילדים, בגילים 15-8.

נעליים באזור בו נרמסו למוות כ-60 בני אדם בחגיגות השנה החדשה בחוף השנהב, ינואר 2013. רויטרס
ערימות נעליים באזור האסון בחוף השנהב, היום/רויטרס

הטלוויזיה הרשמית דיווחה כי קרוביהם של הנפגעים הגיעו לזירה כדי לאתרם. אחת הנשים שהגיעה למקום זוהתה כאמו של ילד בן תשע, וסיפרה לעיתונאים: "זה עתה ראיתי את כל הגופות הללו, אך איני מוצאת את בני". טרם ברור מה גרם לאסון.

עדי ראייה סיפרו כי ברצפת האצטדיון הצטברו כתמי דם ונעליים היו מונחות מחוץ לו. "שני ילדיי הגיעו לכאן אתמול. אמרתי להם לא לבוא, אבל הם לא הקשיבו", סיפרה אסטו טורה, עובדת ניקיון שלא ידעה להגיד אם ילדיה חיים או מתים. "הם יצאו בזמן שישנתי. מה אעשה עכשיו?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully