וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תולה תקווה בתקווה: לבני השיקה קמפיין בחירות

התנועה פתחה רשמית את הקמפיין תחת הכותרת "התקווה תנצח את הפחד". מסרי המפלגה ידגישו עתיד מדינה קודר אם יזכה נתניהו בבחירות, לעומת חתירה לשלום ולשוויון בראשות לבני

יח"צ - חד פעמי

מפלגת התנועה השיקה היום (ראשון) רשמית את קמפיין הבחירות שלה, תחת הכותרת "התקווה תנצח את הפחד". בהתאם לשלטי החוצות שהופיעו ברחבי הארץ בשבועות האחרונים, המסר המרכזי שמבקשת המפלגה בראשות ציפי לבני להעביר לציבור הוא הניגוד בין עתיד המדינה אם יעמוד בנימין נתניהו בראשות הממשלה, לעומת עתיד המדינה בהנהגת לבני.

הקמפיין, כמו גם הסרטון שפרסמה התנועה היום, מאופיין באזהרות והפחדות מפני שלטון נתניהו וליברמן ומדגיש את הכרזותיהם בנוגע להחלשת החמאס לעומת המצב הנוכחי בו, לדברי המפלגה, החמאס דווקא מתחזק. לבני, לעומת זאת, מתמקדת במסר המדיני וקוראת לציבור לעשות "מהפכה" ביום הבחירות.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

ציפי לבני ובנימין נתניהו. אורי לנץ
מדינה מבודדת מול מדינה של תקווה. נתניהו ולבני/אורי לנץ

"לכל אדם יש זכות שאף אחד לא יכול לקחת ממנו - לקוות לטוב. לא רק לאדם יש זכות לתקווה אלא גם לעם. וגם לעם יש זכות לקוות", אמרה לבני באירוע פתיחת הקמפיין. "ארבע שנים התקווה מתחלפת בייאוש. ארבע שנים אני רואה את פוליטיקת הפחד שמבקשת בכוונת מכוון לשלול את התקווה. כל מה שהציבור מקבל זה רק פחד. לאף אחד אין זכות לקחת מאיתנו את התקווה, לא לנתניהו ולא לאף אחד אחר. חזרנו לפוליטיקה כדי להחזיר את התקווה. הכי פשוט שיש. תקווה למילים שהיה אסור להשמיע אותן בלקסיקון במשך ארבע שנים: שלום, שוויון הזדמנויות, פרנסה, להוציא את עצמנו מהבידוד, לחזור להיות חלק מהעולם".

מצביעים ללבני או לנתניהו? סקר הפייסבוק הגדול של וואלה!

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

לבני הבחינה בין המדינה אותה יוביל נתניהו, "מדינה שתמשיך להיות מבודדת, מובלת על ידי גורמים קיצוניים שמבחינתם מדינה יהודית משמעותה מדינת הלכה. מדינה מסוגרת, מבודלת, מבוהלת", לבין המדינה שתוביל היא עצמה, "אנחנו מייצגים את המשמעות של הציונות האמיתית של מדינת ישראל. אנחנו מחזקים לא רק את התקווה אלא גם את המימוש המעשי שלה. אנחנו אלה שנוביל את סדר העדיפות הלאומי - לא רק להוביל להסדר מדיני אלא גם לשיוויון הזדמנויות ושוויון בנטל".

בנוסף לפרסום בשלטי חוצות ובאינטרנט, יחלו מחר חברי המפלגה במסע בן ארבעה ימים ברחבי הארץ. כל יום יעמוד בסימן נושא אחר, כגון שוויון בנטל, שינוי סדר העדיפויות ושלום. אנשי המפלגה יבקרו באתרים משמעות סמלית כגון מפעל פיניציה בירוחם, לשכת הגיוס בתל השומר, מוזיאון אסירי המחתרות בעכו, קבר ז'בוטינסקי בהר הרצל ואף ביקור בגושי ההתנחלויות. המסע יצא מקבר בן גוריון, "האיש שמסמל יותר מכל, את הקמת מדינת ישראל ואת האופטימיות שבציונות המעשית", לדברי המפלגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully