וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: "יחימוביץ' מציגה תפיסה קומוניסטית שאין בה כלום"

בראיון ל"גלי ישראל" תקף בחריפות מועמד התנועה את שותפתו למפלגה עד לפני כחודש, וטען כי תכניתה הכלכלית מייצרת "הזיות ואשליות מיותרות". "לא מאמין לסולם הערכים שלה"

יח"צ - חד פעמי

רק לפני כחודש היו השניים חברים באותה מפלגה – אך היום (ראשון) תוקף עמיר פרץ את יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' ואת גישתה הכלכלית במילים קשות ביותר. "עם כל הכבוד, התפיסה שמציגה שלי יחימוביץ' זו תפיסה קומוניסטית שאין בה כלום", אמר מועמד מפלגת התנועה בראיון לאראל סג"ל ברדיו "גלי ישראל". הוא ביקר את התכנית הכלכלית שהציגה מפלגת העבודה, וטען כי היא מייצרת "הזיות כאלה שהולכים לגבות 37 מיליארד שקל מההון השחור - גם אם את כל מדינת ישראל יהפכו שוטרים אי אפשר יהיה לעשות זאת". פרץ הוסיף כי התכנית הכלכלית מציגה "כל מיני תשובות שאין להן שום קשר חוץ מאשר אשליות מיותרות".

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

שלי יחמוביץ ועמיר פרץ בפגישה בבית ארלוזוב, ספטמבר 2011. דרור עינב
"מציגה כל מיני תשובות שאין להן שום קשר חוץ מאשליות מיותרות". יחימוביץ' ופרץ בזמנים טובים יותר/דרור עינב

ביום הגשת הרשימות לבחירות לכנסת הודיע במפתיע פרץ כי הוא נוטש את מפלגת העבודה ועובר למפלגתה החדשה של ציפי לבני, התנועה, בה הוצב במקום השלישי. בראיונות לאחר הפרישה ציין מספר פעמים כי הוא אינו מעוניין לתקוף את העבודה ואף הודה כי תפיסתו הכלכלית-חברתית דומה לזו של יחימוביץ'. כעת נראה שפרץ החליט לתקוף את שותפיו לשעבר. "אני לא מאמין לסולם הערכים של שלי יחימוביץ'", אמר, "היא פאסה".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

להיכנס לממשלה רק בגלל דרמה גדולה

פרץ לא שלל כניסה אפשרית של התנועה לממשלה בראשות בנימין נתניהו, אולם טען כי הוא סומך על יו"ר מפלגתו לבני כי תשקול הצטרפות רק במקרה שמצדיק זאת, ולא למען תפקיד מיניסטריאלי מסוים. "אני מאמין שציפי לבני שהוכיחה כבר שרוטציה וראשות ממשלה לא מפתה אותה. אם היא תעמוד למבחן כן להיכנס או לא להיכנס והיא תגיע למסקנה שצריך לשקול זאת, אני בטוח שזה רק יהיה בגלל דרמה גדולה שעומדת להתרחש במדינת ישראל ולא בגלל כופתאות ולא בגלל ג'ובים. אני לא אהיה שותף לשום מהלך שהתוצאה היחידה שלו זה ג'ובים וכופתאות. לכן אני בהחלט מתכוון לתמוך בציפי לבני ולתת לה את כל המרחב כיו"ר התנועה שתוכל להתנהל בצורה נכונה ובתנאי שאנחנו מדברים רק על עתידה של עם ישראל ולא על עתידו של כסא זה או אחר".

פרץ התייחס גם לפינוי המאחז עוז ציון, שהתעכב בשל עימותים של פעילי ימין ומתנחלים עם כוחות צה"ל במקום, ובוצע בסוף רק בצאת השבת. "החבר'ה האלה יודעים, הם מקצוענים הם מגיעים בערב שבת, זה הופך לשיטה, שימוש בשבת הקדושה של כולנו, כחלק משיטה להתכסות תחת מעשים עבריינים", אמר פרץ, " אני חושב שצריכים לפנות אותם גם בשבת, לא לתת להם את הניצחון המורלי הזה על זה שהם מתוחכמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully