וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: מטוס נוסעים התרסק בכביש מהיר מחוץ למוסקבה

29.12.2012 / 16:28

המטוס מסוג טופולב TU-204 שהמריא מצ’כיה, התרסק לקראת נחיתתו ליד שדה התעופה ”וונקובו”. סוכנות הידיעות הממשלתית דיווחה כי ארבעה בני אדם נהרגו וארבעה נוספים נפצעו

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד

מטוס נוסעים רוסי התרסק לתוך כביש מהיר מחוץ לבירה מוסקבה - כך דיווחו בצהריים (שבת) כלי תקשורת במדינה. סוכנות הידיעות הממשלתית RIA דיווחה לפי משרד הפנים הרוסי כי ארבעה בני אדם שהיו על גבי המטוס נהרגו בתקרית, וארבעה נוספים נפצעו. על פי הדיווח, שמונה בני אדם היו על המטוס בזמן ההתרסקות, ולא 11, כפי שהודיעה דוברת שדה התעופה "וונוקובו". המטוס, שהמריא מצ'כיה עמד לנחות בשדה הסמוך לבירה הרוסית. דוברת השדה מסרה כי כל במטוס היו אנשי צוות בלבד.

דוברת שדה התעופה, ילנה קרילובה, מסרה תחילה כי לפי המידע המצוי בידה, אף אחד מאנשי הצוות לא נהרג בתקרית, אך ייתכן שבקרב אנשי הצוות ישנם פצועים, זאת לאחר שהמטוס מסוג טופולב TU-204 התפרק לשלושה חלקים. גורם רשמי במשרד למצבי חירום ברוסיה מסר לטלוויזיה המקומית כי 12 בני אדם היו במטוס בשעת ההתרסקות.

אזור ההתרסקות

בתמונות שהופצו ברשתות החברתיות נראה עשן מיתמר מעל המסוק, לו נגרם נזק רב. לפי חלק מהדיווחים, המטוס עלה באש עם התרסקותו. כמו כן ישנם דיווחים לא מאומתים על כך שהמטוס הגיע מצ'כיה. במקום נמצאים כוחות כיבוי.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המטוס התפרק לשלושה חלקים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully