וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יגיע ליום ההולדת ה-90 של הנשיא שמעון פרס?

טל שלו

26.12.2012 / 17:59

יום ההולדת של נשיא המדינה חל באוגוסט, אך בסביבתו הוחלט להקדים את החגיגות ולאחדן עם אירועי ועידת הנשיא במאי הקרוב. ההזמנות נשלחות בימים אלה לידידיו הרבים בעולם

מי יאשר השתתפות? חגיגות ה-90 להולדתו של נשיא המדינה שמעון פרס ממשמשות ובאות, ובסביבתו של הנשיא מתכננים מצעד אח"מים בינלאומיים לכבוד המאורע. לוואלה! חדשות נודע כי בימים אלה החלו אנשי הנשיא בשיגור הזמנות לאירוע יום ההולדת של פרס, שיצוין במסגרת ועידת הנשיא בירושלים במאי הקרוב. בין היתר, הוזמנו לאירוע ראשי מדינות מרחבי העולם - בהם נשיא ארצות הברית ברק אובמה, קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ונשיא צרפת, פרנסואה הולנד.

נשיא המדינה שמעון פרס בטקס בן גוריון, נובמבר 2012. שלומי גבאי
בין ידידיו של הנשיא: אנשי רוח, תרבות, מדע וכלכלה מובילים/שלומי גבאי

יום ההולדת של פרס יחול באוגוסט, אך בסביבת הנשיא הוחלט להקדים את החגיגות ולאחדן עם אירועי ועידת הנשיא - המתקיימים מדי שנה בחודש מאי, ומושכים אליהם גם כך בדרך כלל שורה של מבקרים מובילים מהעולם המשתתפים בוועידה. בבית הנשיא סירבו להתייחס באופן רשמי לרשימת המוזמנים, והבהירו כי האחריות על האירוע מופקדת בידי אנשי ועידת הנשיא, אך גורמים בסביבתו של פרס אישרו כי לאירוע יוזמנו ראשי מדינות וכן ידידים ותיקים של פרס - אנשי רוח, תרבות, מדע וכלכלה מובילים מהעולם. עם זאת, ציינו הגורמים, רשימת המוזמנים עדיין מתגבשת, וצפי ההשתתפות מותנה בעוד מגוון רחב של גורמי לוח זמנים שעדיין מוקדם לחזותם.

בין המוזמנים המשוערים: טוני בלייר ומארק צוקרברג

לא מן הנמנע כי רשימת המוזמנים תכלול גם שמות נוצצים - במהלך השנה האחרונה יצר פרס קשר אישי חם עם מייסד פייסבוק, מארק צוקרברג, והוא ידוע בקשריו גם עם השחקנית קתלין טרנר, הבמאי ההוליוודי סטיבן שפילברג והזמרת ברברה סטרייסנד. כמו כן, גם שר החוץ האמריקאי לשעבר הנרי קיסינג'ר, הנשיא האמריקאי לשעבר ביל קלינטון ומזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון, ראש ממשלת בריטניה לשעבר, טוני בלייר, ונשיא ברית המועצות לשעבר, מיכאיל גורבצ'וב, מחזיקים בקשרי ידידות חמים וארוכי שנים עם הנשיא.

לפני כעשור, כשהגיע פרס לגבורות וחגג 80, צוין האירוע בחגיגה בינלאומית ורכבת אווירית של אח"מים בהם בני הזוג קלינטון, גורבצ'וב, ועוד למעלה מ-400 מוזמנים הגיעו ליומיים של חגיגות, ששיאן היה באירוע מרכזי בהיכל התרבות בתל אביב בו הופיעו ריטה ורמי קליינשטיין, גליקריה ואנריקו מסיאס. כל זה היה עוד לפני שפרס היה לנשיא, כשבמסגרת תפקידו ונסיעותיו בעולם המשיך בטיפוח קשרים אישיים עוצמתיים עם שורה של ראשי מדינות, אנשי כלכלה ורוח. מאז זכה בשני עיטורים מכובדים - המלכה אליזבת' העניקה לו תואר אבירות בריטי ב-2008, והשנה קיבל מהנשיא אובמה את מדליית החירות הנשיאותית. לנוכח התעצמות מעמדו של פרס בשנים האחרונות, חגיגות ה-90 צפויות להיות מכובדות עוד יותר.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
  • עוד באותו נושא:
  • שמעון פרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully