וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: עציץ נפל על פרס בסוכה, לנשיא שלום

פנחס וולף

3.10.2012 / 15:21

הנשיא אירח אלפי מבקרים בסוכתו, כשבמהלך נאומה של השרה אורית נוקד, נפל עציץ שהוצב ליד פרס. המאבטחים זינקו, ולמרבה המזל האירוע הסתיים בכוסות שבורות בלבד

צילום: חדשות ערוץ 2, עריכה: יאיר דניאל

תקלה מביכה ביום הפתוח בסוכתו של נשיא המדינה: שמעון פרס אירח היום (רביעי) בסוכתו אלפי מבקרים, כשלפתע נפל עליו עציץ שהוצב לידו. בתחילת האירוע, שהתקיים בחצר משכן הנשיא, התקיים ריקוד ולאחר מכן החלה לנאום שרת החקלאות אורית נוקד.

לפתע, באמצע נאומה, נפל העציץ שהיה מעל ראשו של פרס וענפיו פגעו בו. בעקבות האירוע מיהרו מאבטחיו של פרס לבמה וכן הפרמדיק שנכח במקום. הנשיא יצא ללא פגע ורק כוסות שהיו על השולחן נשברו. כעבור רגעים ספורים הוא התאושש, ואילו נוקד קיצרה את נאומה בשל התקרית.

במהלך האירוע שב והתייחס פרס לנשיא אירן, מחמוד אחמדינג'ד, והשווה אותו להמן הרשע. "אני חושב על השנה הבאה ומתפלל שזו תהיה השנה הכי טובה לעם ישראל וכי המן הרשע - אחמדינג'ד - המאיים עלינו, יעלם בדרך כזו או אחרת, אנחנו נגבור עליו".

הנשיא ברך את אלפי המבקרים שהגיעו מכל רחבי ישראל ואמר: "אני מקווה כי השנה נעשה את הדבר החכם ביותר עבור עמנו והוא שלום. שלום בתוכנו, שלום עם שכנינו במזרח התיכון. האמינו לי כי את השלום נשיג כשם שהשגנו צבא נהדר, טילים נהדרים וחקלאות נהדרת, שלום של נביאים אשר מרומם את הרוח. אין לנו ברירה אלא לחיות על חוכמתנו ולא על חרבנו. בואו נתפלל יחד לישראל שאין בה עוני, אין בה אפליה, ושתתרום לכל העולם בחוכמתה". הבית הפתוח נערך השנה בשיתוף משרד המדע והטכנולוגיה, ויחד עם משרדי החקלאות ומשרד הבריאות.

פרס: "עלינו ללכת יד ביד עם ארה"ב בנושא האירני"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully