וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ': "שר האוצר שטייניץ חי בספ?רה אחרת"

יו"ר העבודה תקפה את השבחים שהעניקו שטייניץ וראש הממשלה על מצבה הכלכלי של ישראל בשנים האחרונות. "נתניהו מעדיף לשמוע את שרית חדד שרה לו 'אתה תותח' מאשר להתעמת איתי"

"שר האוצר חי בספ?רה אחרת, בדבריו אין אפילו מילה אחת נכונה" – במילים קשות אלו תקפה יו"ר העבודה שלי יחימוביץ' את דבריו של יובל שטייניץ, אשר שיבח את מצבה הכלכלי של ישראל, בראיון לגלי צה"ל. "מקומות העבודה לא גדלו, אי השוויון לא קטן, זה פשוט לא נכון. האם מחירי המזון והדיור ירדו כמו שהבטיח ראש הממשלה בתחילת הקדנציה שלו?".

יחימוביץ' תקפה את נאומו של ראש הממשלה נתניהו, אתמול באירוע השקת הקמפיין של הליכוד-ביתנו. "בנאום של נתניהו הוא לא אמר מילה אחת על כלכלה. מדוע? משום שהוא יודע שהוא שינה לבלי הכר ולרעה את גורלם של מדינת ישראל. יותר נוח לו לשמוע את שרית חדד שרה לו 'אתה תותח' מאשר להתעמת איתי על נושאי כלכלה וחברה", אמרה יחימוביץ' בהתייחסות לדרישתה לקיים עימות פומבי עם ראש הממשלה. "רמת האבטלה בישראל היא באמת לא גבוהה, אך הבעיה היא לא בשיעורי האבטלה אלא בכך שאנשים עובדים קשה מאוד ונשארים עניים. צמיחה זה דבר יפה מאוד אבל לצמיחה אין משמעות אם היא נשארת בקרב עשירון עליון ולא זולגת למטה".

כל הדיווחים, העדכונים והסקרים - וואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא אמר מילה אחת על כלכלה בנאום שלו". נתניהו וחדד, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

דבריה של יו"ר העבודה באו בעקבות ראיון עם שר האוצר שטייניץ, אשר שיבח את מצבה הכלכלי של מדינת ישראל ונתוני המאקרו לה היא זוכה. "יש עוד הרבה עבודה, אבל אנחנו עשינו צעדים בכיוון בארבע השנים האחרונות לשיפור המצב הכלכלי של המדינה ושל האזרחים". הוא קרא לתמוך בליכוד ולא במפלגות אחרות, "מי שרוצה ממשלה חזקה, מנהיגות חזקה, שיכולה להזיז דברים בכל התחומים צריך לתמוך בראש הממשלה ישירות, ולא בבנט או לפיד או לבני כדי שהם אחר כך יתמכו בראש הממשלה".

שטייניץ הביע ביטחון בהצלחת הליכוד-ביתנו בבחירות, וציין כי הוא "מאמין שאנחנו נקבל בסביבות 40 מנדטים ומעלה, הסקרים עולים ויורדים". הוא קרא לגוש השמאל מרכז להתלכד יחדיו בדומה לאיחוד בין הליכוד לישראל ביתנו: "במדינת ישראל יש תרבות כבר המון שנים של פיצול כוחות, וזה קשקוש - מבחינתי היה עדיף שכל מפלגות השמאל יתאחדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully