וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרה מלכת היופי של ארצות ערב: מיס סוריה

נדין פאהד גברה על 16 מועמדות נוספות שהתמודדו על התואר הנכסף בטקס שנערך בקהיר זו השנה השישית. היא הקדישה את הניצחון לבני עמה: "מקווה שאוכל לעזור לילדים הסובלים"

מיס סוריה זכתה ביום ראשון בתחרות מלכת היופי של מדינות ערב לשנת 2012. נדין פאהד, שקיבלה את הכתר בסיומו של טקס "מיס ערב" המכובד שנערך במצרים, גברה על 16 מועמדות אחרות שהגיעו מ-11 מדינות ערביות שונות. לאחר הזכייה אמרה פאהד כי היא מקדישה זאת למדינתה סוריה ולביתה השני, מצרים. "אני מקווה שאוכל לעזור לילדים ולאזרחים הסובלים מהמהפכה", הוסיפה.

את המקום השני בתחרות, שנערכה זו הפעם השישית, תפסה מיס מצרים, רוואן יוסוף. במקום השלישי ניצבה מיס תוניסיה נאדיה חליפה. בין היתר השתתפו בתחרות נציגות מתימן, אלג'יריה לבנון, עירק, ירדן ומרוקו. "זה באמת משמעותי מאוד לכל הערבים להכתיר את מיס העולם הערבי לאחר אירוע האביב הערבי", אמר ראש ועדת התחרות, חנאן נאסר, בשיחה עם סוכנות הידיעות הסינית שינחואה.

ראש ועדת השיפוט בתחרות הסביר כי יופיין של המתחרות אינו הפרמטר היחיד העומד לנגד עיני השופטים. "החיצוניות מהווה רק 20%, כאשר שאר האחוזים מבוססים על קריטריונים אחרים כמו הידע התרבותי של המועמדות, יכולות התקשורת שלהן ונימוסיהן", אמר.

בטקס, שנערך במלון "מרידיאן" בבירה המצרית קהיר, נכחו מספר שגרירים ממדינות ערב השונות וכן עשרות מכובדים, עיתונאים ושחקנים מפורסמים נוספים. במהלך הערב הופיעו על הבמה זמרים ערבים בהם הזמרות הלבנוניות דולי שאהין ומארווה. המתמודדות, שהגיעו מרחבי העולם הערבי, השתתפו בפעילויות צדקה וכן ערכו תחרות בישול במסגרת התחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully