וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בש"ס מתגאים בגירוש הזרים - ורוצים את האוצר

25.12.2012 / 22:54

בעקבות סקרים שהראו כי מדובר "בנושא בוער", החליטו במפלגה להקדיש את הקמפיין החדש לסוגיית העובדים הזרים. במקביל אומר גורם בש"ס: "תיק השיכון חשוב, אבל גם האוצר"

אחרי סדרת הכרזות שכוונו נגד הליכוד וישראל ביתנו, בש"ס שמים כעת על הכוונת את נושא מבקשי המקלט. על גבי שלטים שנתלו היום ברחבי הארץ וברשת נכתב "רק ש"ס חזקה תעצור את המסתננים" – זאת לאחר שסקרים פנימיים שנערכו במפלגה הראו כי מדובר בנושא שעשוי להניב עוד קולות. במקביל, על אף העימות מול הליכוד בנושא תיק השיכון, במפלגה החרדית לוטשים עיניים לעבר תפקיד חשוב יותר בממשלה הבאה: משרד האוצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קמפיין ש"ס נגד המסתננים/מערכת וואלה!, צילום מסך

במקומות שונים בארץ, ובמיוחד בנקודות חיכוך שבהן אוכלוסיית זרים גדולה, הופיעו היום שלטים נגד המסתננים עם תמונתו של שר הפנים אלי ישי, שנלחם בכל מאודו בתופעה. בתחילת הקמפיין התגלעה מחלוקת בין ישי, שראה את עניין המסתננים כהצלחה גדולה שלו, לבין אריה דרעי, שלא רצה להבליט את הסיפור ואף חשב שזו טעות. עם זאת, לאחר סקרים שהראו כי הנושא "מעניין את הציבור" - הוחלט לצאת בכל זאת עם השלטים. "המדיניות היא מאוד ברורה: כל נושא שיכול להוסיף מנדטים ולשפר את תוצאות הבחירות מבחינת המפלגה - אנחנו הולכים על זה", אמר גורם בש"ס.

גם פעילות השטח במפלגה נמשכת במרץ, במיוחד הודות לאחד הסקרים שהעניק לה 13 מנדטים. דרעי עצמו הסתובב אתמול בדרום הארץ ונפגש עם קרוב 700 ראשי מטות וסניפים במחוז כדי לתדרך אותם ולשתף אותם באסטרטגיה. לדברי גורם במטה ש"ס – הוטל על כל אחד מהם להיות אחראי על מאה אנשים, ולשמור עימם על קשר לקראת הבחירות. "מבחינת המפלגה מעבר לכל הקמפיינים וכל הטכנולוגיה, הכוח האנושי הוא החשוב ביותר. כל אחראי רשימה ידאג לאנשיו עד ליום הבחירות ויוודא שהם מצביעים כמו שצריך", אמר. בש"ס מתגאים בכך שיש להם בכל הארץ כעשרת אלפים פעילים, שאמורים לעבוד באותה צורה ולדווח מעת לעת למטה המרכזי.

בימים האחרונים החל הליכוד לתקוף את ש"ס בעקיפין, ולטעון שמשרד השיכון צריך לעבור לידי מפלגת השלטון. עם זאת, לטענת אנשים במפלגה החרדית זה לא יוביל למשבר קואליציוני עתידי. "לכולם ברור שלא על משרד השיכון יקום או ייפול ההסכם. בכל מקרה אנחנו לא עסוקים בנושא כרגע", אמר איש ש"ס, שהוסיף עקיצה כלפי הליכוד: "זה מאוד מוזר שמאז שרון משרד השיכון לא היה בידי מפלגת השלטון - ודווקא עכשיו הם שמים על התיק עין". לדבריו, ייתכן שבליכוד רוצים ליהנות מהעשייה של שר השיכון, אריאל אטיאס. "אולי הם עושים את זה כדי לקצור את ההצלחה של אטיאס, כמו שהשר כחלון קצר את הפירות של אטיאס במשרד התקשורת", אמר.

אותו גורם ציין כי תיק השיכון אמנם משמעותי, אבל הבהיר כי בש"ס מסתכלים גם לכיוונים אחרים. "מבחינתנו תיק הרווחה הוא מאוד חשוב ואפילו תיק האוצר. יכול להיות שתיק האוצר הוא העניין ולאו דווקא משרד השיכון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully