וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח ההרגל: "חייל שדד תחנת דלק 3 פעמים - ונתפס"

25.12.2012 / 14:12

החייל חשוד שנהג להגיע לתחנה בתל אביב ולשדוד את הקופאי באיומי רובה. לבסוף, הוא נפל למארב שטמנו לו שוטרים ומאבטחי התחנה. במשטרה משועשעים: "כל זה בשביל 2,500 שקלים?"

פעם שלישית מחבוש? חייל צה"ל חשוד ששדד באיומי רובה תחנת דלק בתל אביב לא פעם אחת, לא פעמיים – אלא שלוש פעמים - כאשר בפעם השלישית ארבו לו שוטרים ומאבטחים שעצרו אותו במקום. החייל יועבר לידי המשטרה הצבאית להמשך חקירה וטיפול פלילי.

מכוניות נתקעו לאחר תדלוק בתחנת דלק סונול סינמה סיטי, ינואר 2012. דרור עינב
תחנת דלק של חברת סונול באזור המרכז/דרור עינב

הצעיר האלמוני חשוד שביצע את השוד הראשון לפני כשלושה שבועות, בתחנת דלק של חברת "סונול" בתל אביב. על פי החשד, הוא צעק לעבר הקופאי בחנות הנוחות "זה שוד!" – ואיים עליו ברובה בו החזיק מתוקף שירותו הצבאי. הקופאי העביר לידיו סכום של 800 שקלים. בעקבות המקרה, פנו בתחנת הדלק למשטרה והערנות באזור הוגברה.

"מי שודד את אותה תחנה שלוש פעמים?"

כעבור שבוע, התרחש במקום אירוע זהה. לאחר חקירת משטרה מהירה, התברר כי מדובר באותו שודד, שהפעם הצליח לגרוף לכיסו 900 שקלים. מאבטחי "סונול" ומשטרת ישראל הקימו צוות חקירה משותף והחליטו להציב מארבים קבועים מסביב לשעון סמוך לאותה תחנת דלק. החשש העיקרי במשטרת ישראל היה שהשודד יחליט להשתמש ברובה ולפתוח באש, תוך סיכון חיי העובדים או עוברי אורח.

במארב שהוצב אתמול לפנות בוקר, הבחינו השוטרים והמאבטחים באדם הדומה לתיאור השודד מתקרב אל הקופה. לאחר שהוא תועד כשהוא פונה פעם נוספת אל הקופאי, מכריז כי מדובר ב"שוד" ומקבל את הכסף לידיו - הוחלט להסתער עליו ולכבול אותו באזיקים. החייל בהתחלה הכחיש כל קשר למיוחס לו, אך בסופו של דבר הודה במעשים.

"החייל משתף פעולה, ונמצא קשר בין שלושת מקרי השוד שהתרחשו באותה תחנה", סיפר גורם צבאי לוואלה! חדשות. לדבריו, המקרה עורר בתחילה צחוק. "מי שודד את אותה תחנה שלוש פעמים? ועוד בשביל 2,500 שקל?", תהה. במשטרה מעריכים כי החייל, הנתון במצוקה כלכלית, החליט לשדוד את התחנה על מנת להחזיר חובות.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully