וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליכוד ממשיכים לתקוף: סרטון תעמולה נגד בנט

יהושע בריינר

23.12.2012 / 18:49

אחרי שחזר בו מהקריאה לסרבנות, במפלגת השלטון פרסמו סרטון המשווה בין דבריו לבין סרבנות מהשמאל הפוליטי, אשר "קורעות את העם". בנט לנתניהו: "תפסיק לירות בתוך הנגמ"ש"

צילום: סרטון שהועלה ליו-טיוב, עריכה: מיכאל ברגמן

העימות בין הליכוד ביתנו ויו"ר הבית היהודי נמשך: למרות שנפתלי בנט חזר בו אתמול רשמית מהקריאה לסרבנות, במפלגת השלטון מאשימים אותו הערב (ראשון) בהיותו פוליטיקאי "חסר אחריות". אחרי פרסום הכרזות האנונימיות היוצאות נגד סרבנות - אשר יוחסו לליכוד - מפרסמת היום המפלגה גם סרטון תעמולה שיוצא נגד התופעה, בו מוצגת המועמדת ברשימת העבודה לכנסת, מרב מיכאלי, לצדו של בנט ובו הכיתוב: "סרבנות קורעת את הצבא, העם והמדינה".

נפתלי בנט בעימות בחירות באוניברסיטת תל אביב, דצמבר 2012. יותם רונן
"אל תפלג את העם", בנט בקריאה לנתניהו בכנס באוניברסיטת תל אביב, היום/יותם רונן

במהלך עימות בין נציגי המפלגות בכנס של תנועת "עתיד כחול-לבן" באוניברסיטת תל אביב התייחס בנט לסערה שהתעוררה סביב דבריו בנוגע להתנגדות לפינוי התנחלויות, ואף קרא לכל חייל לקיים את פקודות צה"ל. "ביום חמישי התבטאתי אצל נסים משעל ועברתי שבת לא פשוטה, לא בגלל המנדטים", אמר בנט וציין כי לדעתו המפלגה דווקא תרוויח מנדטים לאחר ההתבטאות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

בנט התייחס גם למודעות שפורסמו נגדו היום בעיתונים וקרא לנתניהו: "אל תפלג את העם ואל תפלג את צה"ל בשביל להרוויח שליש מנדט. ההתנפלות כמוצא שלל רב זה אולי נחמד, אבל זה קורע את החברה הישראלית".

בליכוד ביתנו, שממשיכים לחשוש מתחזקותו הניכרת של הבית היהודי, מיהרו להגיב לדבריו של בנט נגד נתניהו, ובהודעה שפרסמו היום כתבו: "לצערנו הרב, נפתלי בנט שטוען 'משהו חדש מתחיל', ממשיך לזגזג ולנהוג כאחרון הפוליטיקאים. בנט מכפיש ומאשים את כל העולם חוץ מלעשות את הדבר הנכון - להתנצל ולחזור בו מעמדתו חסרת האחריות". כחלק מהתגובה צירפו בליכוד ביתנו סרטון תעמולה נגד יו"ר הבית היהודי בו נשמע בנט אומר "חלק מובנה מלהיות חייל זה סירוב". "עצוב מאוד שבנט עדיין טוען שלא תמך בסרבנות ולכן מצורף סרטון תזכורת. אולי בעקבותיו בנט יבין אחריות מהי", סיכמו במפלגת השלטון.

הקרב המתוקשר לא צפוי לדעוך בקרוב, שכן הערב צפוי בנט להגיב שוב לקמפיין הליכוד נגדו בכנס של מכינות קדם צבאיות בירושלים. עם זאת, בדברים שיישא עתיד בנט לנסות ולהנמיך את הלהבות שנוצרו במחנה הימין ולפנות לנתניהו במטרה לשים את הסכסוך מאחור. "אני פונה לראש הממשלה, אנחנו מאותו מחנה", נמסר מטעמו של בנט, "תפסיק לירות בתוך הנגמ"ש. צריך להפסיק ההתקפות בתוך המחנה הלאומי. מודעות אנונימיות לא יעזרו. צריך לפרוס את המצע באופן גלוי בפני העם. זאת הדרך לשכנע אותו ולא על ידי סילופי דברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully