וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה: תאומים בני עשרה ימים מתו בשל נגיף צואתי

23.12.2012 / 0:27

התאומים ככל הנראה נדבקו בנגיף מקרוב משפחה שבא עמם במגע מעט לאחר שנולדו, בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. הם הועברו לטיפול נמרץ ומתו בהפרש של יום בודד זה מזה

טרגדיה בבית החולים שניידר בפתח תקווה: שני תאומים מתו במהלך סוף השבוע בעקבות נגיף צואתי שתקף את גופם, כשהם בני עשרה ימים בלבד. מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי לא ידוע על מקרים נוספים של הידבקות בנגיף במחלקה בבית החולים בילינסון בה נולדו השניים; לפיכך, מומחים מעריכים כי ייתכן שהתאומים נדבקו בנגיף לאחר הלידה, על ידי אחד מקרובי משפחתם שבא עמם במגע ונשא את הנגיף בגופו.

עם לידתם, מצבם הבריאותי של התאומים היה טוב. עם זאת, הוחלט להעבירם לפגיית בית החולים בילינסון מאחר שנולדו מוקדם מהרגיל, בשבוע ה-34 בלבד. מספר ימים לאחר מכן חלה הידרדרות במצבם ונמצא שהם נדבקו בנגיף צואתי מסוג "אנטרו וירוס". התאומים הועברו לטיפול נמרץ בבית החולים שניידר.

הנגיף בו נדבקו התאומים, מסוג "אנטרו וירוס", עמיד בחומציות הקיבה ולכן המשיך לפגוע בגופם על אף הטיפול התרופתי שניתן להם על מנת להילחם בו. לאחר מספר ימים, במהלך סוף השבוע, מאמצי הרופאים להציל את התינוקות נכשלו והתאומים הלכו לעולמם כתוצאה מקריסת מערכות בגופם. הם מתו בהפרש של יום בודד זה מזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully