וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלבים מסייעים לילדי ניוטאון: "העיר זקוקה לאהבה"

22.12.2012 / 10:20

בניסיון לשוב לשגרה ולהשכיח את הטרגדיה שגבתה את חייהם של 20 תלמידי כיתה א', הובאו לבית הספר היסודי כלבי "גולדן רטריבר" שיתרמו להתמודדות הילדים. "הם קרן שמש קטנה"

צילום: רויטרס, עריכה: יותם בן-דוד, קריינות: אביב אברמוביץ'

שמונה ימים חלפו מאז הטבח המזעזע שהסעיר את העיר השקטה ניוטאון שבקונטיקט, שהביאה למותם של 26 בני אדם. בין קורבנותיו של היורה אדם לנזה היו 20 תלמידי כיתה א' מבית הספר היסודי "סנדי הוק". כעת, כך נראה, התושבים מנסים להתאושש מהטרגדיה ולשוב לשגרה, עד כמה שניתן. לטובת המשימה נרתמו יצורים שעירים וחביבים – מספר כלבי "גולדן רטריבר", שהצוות החינוכי מקווה שיסייעו לילדים להתאושש מהטראומה שפקדה את המקום השקט.

טבח בבית ספר: 26 הרוגים, בהם 20 ילדים. רויטרס
זירת הטבח בקונטיקט, בשבוע שעבר/רויטרס

"זה מדהים", אמרה בדמעות שרה אימבריגליו, תושבת המקום ואם לפעוט שהשתעשע ממראה הכלבים. "אני מרגישה שהלבבות שלנו נשברו, אז אנו רק רוצים לבוא לכאן ולחלוק כבוד. זה היכה בנו קרוב לבית". קתרין קאזה בת השנתיים התלהבה מנוכחותם של הכלבים הידידותיים. "אני אוהבת את הכלבלבים", היא אמרה לאחר שהאכילה אחד מהם, ואף נשקה לאפו.

"יש כמעט תחושה של נורמליות עם הכלבים כאן", אמרה אמה של קתרין, אנה. "הם אוהבים את כולם, והם רוצים להיות ליד כולם. הם עוזרים, אנשים מתחממים איתם". היא הוסיפה כי "זו תקופה מאוד קשה, ועם הכלבים כאן נראה כאילו זו קרן שמש קטנה, שהם כאן".

ג'ף למפסון, שוטר תנועה מקומי, בירך גם הוא על היוזמה. "אני חושב שהכלבים נהדרים. אני חושב שהם הולכים לעזור לקהילה מבחינת מה שיש להם להציע. אין ספק שהם שיפרו את האווירה. הם שימחו אותנו. הם רק רוצים להעניק אהבה, ואני חושב שכרגע זה בדיוק מה שהעיירה זקוקה לו, כך שזאת התאמה מושלמת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully