וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת חורפית: הגשמים ייחלשו בהדרגה עד שעות הלילה

זו הפעם השנייה בחורף הזה שאנחנו חווים מערכת חורפית מרוכזת בימי סוף השבוע, וגם הפעם היא הולכת ונחלשת לקראת תחילת השבוע הבא. ביום שני בצהריים - גשם קל שוב יירד

יח"צ - חד פעמי

(איך זה היה נראה אתמול? גשם וסוער ברחבי הארץ)

מאז אתמול ישנה תחושה כי הגשם לא מפסיק לרדת, וגם היום (שבת) יירד גשם מדי פעם בעיקר בצפון הארץ ולאורך מישור החוף. הוא צפוי להיחלש בהדרגה עד הלילה, אז יעלו מעט הטמפרטורות, בעיקר בדרום ובמרכז. ביום ראשון לא צפוי גשם והטמפרטורות יוסיפו לעלות כך שהן יהיו רגילות לעונה. כל זאת עד ליום שני בצהריים, אז צפויים ממטרים מלווים בסופות רעמים. בשלישי – התמעטות בגשמים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גשום בירושלים, אתמול/מערכת וואלה!, צילום מסך

אתמול זכה החרמון למנה מכובדת של שלג, ובמפלס הרכבל התחתון באתר הצטברו 25 סנטימטרים. סופת השלגים הביאה לסגירת האתר. לפי נתוני רשות המים, נרשמה עלייה של שישה סנטימטרים במפלס הכנרת והיא הגיעה לגובה של 212.19 מ'. כמו כן, ממדידות השרות ההידרולוגי שברשות המים עולה כי ביום שישי נמדדו כמויות שיא של משקעים בצפון הארץ, בעיקר בגליל המערבי. באזור שמנהריה ועד לאזור הגליל העליון ירד מעל מאה מ"מ גשם בזמן קצר, כשהכמות החודשית כולה בחודש דצמבר באזור זה מסתכמת ב-150 מ"מ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רטוב בנמל תל אביב/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד ההתרגשות עם בוא השלג וירידת גשמי הברכה, הוצפו כבישים בצפון תל אביב וליד שכונת התקווה בעיר, שם גם נפל עץ על רכב אך לא גרם לנפגעים. בנמל חיפה נסגרו לפעילות הרציפים כרמל ומזרחי ומספר אניות הוכנסו לאזור המוגן כדי למנוע מהן סכנת טביעה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
באתר החרמון הצטברו אתמול 25 סנטימטרים של שלג/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטמפרטורות החזויות להיום: בצפת מ-7 מעלות ביום עד 5 מעלות בלילה, בכנרת מ-16 עד 9 מעלות, בחיפה מ-14 מעלות בשעות היום ועד 9 בלילה, בתל אביב מ-17 עד 11, בירושלים מ-11 מעלות בלילה עד 8 מעלות במהלך היום, בבאר שבע מ-18 עד 9, בים המלח מ-22 עד 13 מעלות בלילה ובאילת מ-22 מעלות ביום עד 13 מעלות בלילה.

מזג אוויר סוער בחוף בית ינאי, דצמבר 2012. שלומי גבאי
סגרירי בחוף בית ינאי, אתמול/שלומי גבאי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גשם בגשם, גם בקור מתפללים פוקדים את הכותל המערבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully