וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסים הוענקו לאנשי שב"כ מצטיינים: "סיכנו חייהם"

20.12.2012 / 22:38

נתניהו העניק את הפרס על הישג מודיעיני-מבצעי לשישה צוותים בארגון שתרמו במיוחד למדינה ולהצלת חיים. "לעתים נדירות נחשף הציבור לפעילותכם, המאפשרת פגיעה במחבלים", אמר

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק הערב (חמישי) במטה השב"כ את פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנים 2012-2011, במעמד בכירי השירות ובראשם ראש השב"כ יורם כהן. פרס ראש הממשלה להישג מודיעיני-מבצעי מתקיים פעם בשנתיים, והערב העניק נתניהו את תעודות ההצטיינות לשישה צוותי עובדים ועובדות מיחידות שונות בשירות הביטחון הכללי. אלה זכו בפרס על כך שהובילו מבצעים ופרויקטים מודיעיניים ייחודיים, אשר מימושם היווה תרומה משמעותית לביטחונה של מדינת ישראל ולהצלת חיי אדם.

משירות הביטחון הכללי נמסר כי הצוותים להם הוענקו התעודות הפגינו בעשייתם יצירתיות פורצת גבולות, נחישות וחוכמה יוצאות דופן, וכל זאת - לעתים תוך סיכון חייהם. תחומי הפעילות של הצוותים כוללת קשת של תחומים - מסיכול איומי הטרור הקיימים והמתגברים, דרך התמודדות עם האתגרים המתפתחים בלוחמת הסייבר, איסוף מודיעין מבצעי שהוביל להצלחת מבצעים רבים וייחודים ועד פיתוח כלים טכנולוגיים מתקדמים, "על מנת להיות תמיד צעד אחד לפני היריב".

בפתח הטקס אמר נתניהו כי "לעתים נדירות נחשף הציבור לפעילות שלכם, שתוצאתה היא מודיעין מדויק המאפשר פגיעה בראשי המחבלים. ברוב המוחלט של המקרים, מלאכת הקודש מצילת החיים שאתם עושים נשארת בקרב מעגל אנשים מצומצם מאוד".

מיד לאחר חיסולו בחודש שעבר של מי שנחשב ל"רמטכ"ל חמאס", אחמד ג'עברי, פורסם כי האירוע נוהל מחדר הפיקוד של שירות הביטחון הכללי. גורם ביטחוני מסר אז כי המבצע הוגדר כמבצע משולב של אגף המודיעין בצה"ל, של השב"כ ושל חיל האוויר. הגורם הדגיש כי "מרגע שניתן האות על ידי הדרג המדיני לחסל את ג'עברי, התשובה שנתן המודיעין האיכותי הייתה מהירה ביותר כדי להגיע אל היעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully