וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חי: כנס שדרות לחברה במכללת ספיר

פנחס וולף

18.12.2012 / 17:16

הכנס יימשך גם מחר ובמהלכו צפויים לשאת דברים חברי כנסת, שרים וראשי מפלגות שונים. צפו בערב הנעילה בהשתתפות שאול מופז ועוזי דין.

צפו בשידור החי מכנס שדרות

כנס שדרות לחברה נפתח היום (שלישי) במכללת ספיר. בכנס, שצפוי להימשך גם מחר, משתתפים בין היתר שרים וראשי מפלגות, בהם יו"ר העבודה שלי יחימוביץ', יו"ר "יש עתיד" יאיר לפיד, שר הפנים אלי ישי והמשנה לראש הממשלה, השר משה (בוגי) יעלון. עם זאת, מוקדם יותר היום הביעו מארגני הכנס זעם על הודעתו של שר האוצר יובל שטייניץ שהחליט לבטל את השתתפותו בכנס בשל אילוצי לוח זמנים.

לדברי המארגנים, התנהגותו של שר האוצר מבטאת חוסר אומץ ציבורי. "הוא מפחד להיתקל בתגובות לא מחמיאות", אמר בכעס יו"ר הכנס, שי בן יעיש. "לא ברור איך הוא החליט לעשות את זה אחרי שהבטיח את השתתפותו והיה אמור לנאום בכנס הפתיחה". בשלב זה לא ברורה תמונת השתתפותם בכנס של דוברים אחרים מהליכוד וממפלגות קואליציוניות אחרות. ראשי הכנס הביעו תקווה כי בסופו של דבר כל הדוברים הנושאים תפקידים בכירים בממשלה ישתתפו באירועים המתוכננים.

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד בכנס שדרות, דצמבר 2012. דייב בוימוביץ'
"הפוליטיקה הישנה הפכה אותנו לערימה של קבוצות אינטרסים". לפיד, היום/דייב בוימוביץ'

"הפוליטיקה הישנה הפכה אותנו לערימה של קבוצות אינטרסים, של מגזרים, של סקטורים, שרבים ביניהם על השאלה מי הכי קרוב לצלחת", אמר היום לפיד בכנס. "וכל פירמידת הסקטורים והמגזרים והאינטרסים הזו, יושבת על הגב של סוס עבודה אחד הקרוי 'מעמד הביניים הישראלי'. לשם כך בדיוק הוקמה 'יש עתיד'. זוהי הסיבה שאנחנו כאן. כי מישהו צריך להגן על מעמד הביניים הישראלי שתמיד משלם הכל, שיוקר המחיה תמיד נופל על ראשו, שכולם חושבים שהוא ימשיך ללכת ולא משנה כמה אנשים ירכבו על גבו. זה מה שבאנו לשנות. אחרת הברירה היא בין העלאת המסים הגדולה שמתכנן נתניהו לאחרי הבחירות, להעלאת המסים הגדולה הרבה יותר שמתכננת יחימוביץ' לאחרי הבחירות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully