וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "יחימוביץ' מייצגת משהו סוציאליסטי שפג תוקפו"

יו"ר התנועה ביקרה את גישת יריבתה בגוש, אך גם ציינה כי "זה בסדר אם אנשים מוצאים בעבודה כתובת". היא תקפה את נתניהו, אך סירבה להתחייב כי לא תשב בממשלתו לאחר הבחירות

"שלי יחימוביץ' מייצגת משהו סוציאליסטי, שלדעתי פג תוקפו מזמן, אך היא לא מייצגת את האינטרסים הלאומיים", כך אמרה הבוקר (שלישי) יו"ר מפלגת התנועה, ציפי לבני, בראיון לגלי צה"ל. עם זאת, היא ציינה כי לטעמה "זה בסדר אם אנשים מוצאים במפלגת העבודה או במפלגות אחרות כתובת, אני בעד שכל מי שמתנגד לבנימין נתניהו יקום ויצביע".

לבני תקפה את ממשלת נתניהו על רקע המתיחות הגוברת מול הפלסטינים והקיפאון במשא ומתן, אולם סירבה להתחייב כי לא תצטרף לקואליציה עתידית בראשות נתניהו עצמו. "חזרתי לפוליטיקה כי אני רואה את התהליכים שישראל נמצאת בפניהם, ולאי היכולת לעמוד מנגד, ואחרי הבחירות אפעל בכל מקום שאוכל לחשוב שאני יכולה להגן על האסטרטגיה של מדינת ישראל", אמרה, ושללה את ההשוואות בינה לבין יחימוביץ', אשר בעצמה אינה מסכימה להתחייב כי לא תיכנס לממשלה עם נתניהו.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

מסיבת עיתונאים של מפלגת "התנועה", דצמבר 2012. נמרוד סונדרס
"מפלגת הישראלים היא ממש לא מפלגת אחות שלי". לבני עם חברי מפלגתה/נמרוד סונדרס

"אנחנו בנינו ויכולנו לבנות כי ניהלנו משא ומתן", אמרה בהתייחסות לאישור תכניות הבנייה בשכונת רמת שלמה, הנמצאת מעבר לקו הירוק בירושלים, "גם הפלסטינים הבינו שאנחנו מנהלים משא ומתן קשה". היא הביעה תמיכה בשמירה על גושי ההתנחלות הגדולים, שלדבריה "לא משנה אם הם נבנו בצדק או לא בצדק. אלו המקומות בהם נמצאים רוב הישראלים שגרים מחוץ לקו הירוק ועליהם אנחנו צריכים לשמור. התפקיד והחובה של כל מנהיג ישראלי זה לשמר את מרבית הישראלים בבתים שלהם, ולכן את הגושים צריך לשמור במשא ומתן. אבל כיום הממשלה משקיעה בכבישים ושופכת כסף על חשבון מה שראינו אתמול בדוח העוני, וזה לא בסדר".

לבני גם שללה את שמועות לפיהן היא וחיים רמון עומדים מאחורי מפלגת הישראלים במטרה להחליש את הצמד נתניהו-ליברמן. "מפלגת הישראלים ממש לא מפלגת אחות שלי", אמרה, "אני נפגשתי בזמנו עם דוד קון, יו"ר הישראלים, ושקלתי האם להכניס אותו לרשימה, ובסופו של דבר הוא לא נכנס. כאמור יש הרבה מפלגות ואני יו"ר התנועה ולא מתעסקת במפלגות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully