וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום חקירה ממושכת: ראשי משפחת פשע נעצרו בצפון

קובי מנדל

18.12.2012 / 9:03

החמישה נעצרו בפשיטה שערכה המשטרה בכפר ראמה בעקבות שרשרת אירועים פליליים בהם רצח, עבירות נשק ואחזקה וסחר בסמים. "המטרה היא להשיב את הביטחון האישי לתושבים"

חמישה בני משפחת פשע נעצרו הבוקר (שלישי) בפשיטה שערכו שוטרי ימ"ר צפון בשיתוף עם יחידות משטרה נוספות בכפר ראמה שליד כרמיאל. החמישה נעצרו בתום חקירה ממושכת בעקבות שרשרת של אירועים פליליים, במרכזה רצח בילאל פרוד לפני כחודשיים בכפר, במהלכו נפגעו אזרחים חפים מפשע. לחלק מהעצורים מיוחסות בין היתר גם עבירות של ניסיון רצח, עבירות נשק, אחזקה וסחר בסמים וקשירת קשר לביצוע פשע.

מעצר של משפחות פשע בכפר ראמה. משטרת ישראל מחוז צפוני, חטיבת דובר המשטרה
בפשיטה נתפסו גם כמות גדולה של תכשיטים וכן סמים מסוגים שונים. השוטרים בראמה, הבוקר/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל מחוז צפוני

בין העצורים, בני 27 עד 41, גם ראשי המשפחה. נוסף על המעצרים נתפסו בפשיטה תשעה כלי רכב בשווי כולל של שישה עד שבעה מיליון שקלים, שתיבחן האפשרות לחילוטם. כמו כן נתפסו 150 אלף שקלים במזומן, כמות גדולה של תכשיטים וכן סמים מסוגים שונים. מהמשטרה נמסר כי המשפחה נחשבת למשפחת הפשע הגדולה בצפון ובין העצורים גם ראש ארגון הפשע של המשפחה.

"הפעילות המבצעית הבוקר הינה תוצאה של חקירה מקצועית ואינטנסיבית נגד דמויות המעורבות בפשיעה חמורה והמשך ישיר לחקירות נוספות המתנהלות בימ"ר צפון", הסביר מפקד ימ"ר צפון, ניצב-משנה מיכאל שפשק, בעת שתדרך את הכוחות המבצעיים שפעלו בכפר. מפקד המחוז הצפוני, ניצב רוני עטיה, הוסיף כי "הפעילות הינה חלק מפעילות ממושכת של מאבק בלתי מתפשר שהצבנו לעצמנו בעבירות האלימות והשימוש באמצעי לחימה שגבו קורבנות, כשהמטרה השבת הביטחון האישי לתושבים ומיצוי הדין עם העבריינים".

מעצר של משפחות פשע בכפר ראמה. משטרת ישראל מחוז צפוני, חטיבת דובר המשטרה
החשודים יובאו במהלך היום להארכת מעצרם/חטיבת דובר המשטרה, משטרת ישראל מחוז צפוני

ממחוז הצפון נמסר כי במהלך העשור האחרון אירעו כמה אירועי רצח ואלימות קשים בכפר ראמה שמקורם בסכסוך עקוב מדם בין משפחות אבו לאטיף למשפחת גיזאווי. באחרונה, לאור התגברות האירועים בכפר, החליט ניצב עטיה להעביר את הטיפול באירועים ובסכסוך ליחידה המרכזית בפיקודו של ניצב-משנה שפשק. החשודים יובאו במהלך היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בנצרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully