וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שיט שאומרים על הבחירות": סרטון חדש לעידוד הצבעה

בעשור האחרון צלל שיעור ההצבעה בבחירות עד לכ-65%. סרטון חדש ומשעשע של אגודת הסטודנטים באוניברסיטה העברית מנסה להילחם בתופעה, ומציג תגובות טיפוסיות למערכת הבחירות

צילום: אגודת הסטודנטים האוניברסיטה העברית, עריכה: אופק גלבוע

מערכת הבחירות בעיצומה והמועמדים מתרוצצים ברחבי הארץ לשכנע את קולות הציבור. אך בתוך כל ההמולה, יש מי שעוזב לרגע את התחרות המפלגתית ודואג כי לפני הכל, הציבור ישים את פעמיו לקלפי ב-22 בינואר. מספר ארגונים פועלים בשטח כדי להעלות את אחוזי ההצבעה, בהם תנועת 80%, אגודות סטודנטים וועדת הבחירות המרכזית בעצמה. שיעור ההצבעה בישראל נותר במשך שנים במקום גבוה יחסית למדינות המערב, ועמד על כ-80%. מאז מערכת הבחירות ב-2001 צלל שיעור ההצבעה בחדות ובעשור האחרון הוא עומד על כ-65%.

כל הדיווחים, הסקרים והניתוחים - וואלה! בחירות 2013

במסגרת המאמצים להעלאת רמת המעורבות הפוליטית, פרסמה אגודת הסטודנטים של האוניברסיטה העברית סרטון קצר בשם "שיט שסטודנטים אומרים על בחירות", אשר הופץ ברשת כחלק מקמפיין לעידוד הצבעה. הסרטון עשוי בסגנון הלהיטים הוויראליים בעלי השם הדומה, שנפוצו ביו-טיוב בשנה האחרונה, ומציג משפטים נפוצים ומשעשעים שאומרות דמויות סטודנטיאליות טיפוסיות בירושלים. כל המשתתפים הם סטודנטים שלומדים בקמפוסים השונים באוניברסיטה העברית. הסרטון הופק כחלק מאירועים אחרים שיתקיימו באוניברסיטה בהקשר הבחירות, בהם סדרת מפגשים עם מועמדים לכנסת וסטודנטים, בחירות דמה וקמפיין שטח לעידוד הצבעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully