וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "נאום הפולניות": ליברמן מתנצל ומתבדח

טל שלו

16.12.2012 / 15:10

השר הפורש התנצל על שכינה את יחימוביץ', גלאון ולבני ?וייבעריות? ו"פולניות". פוסט מבודח שפרסם בפייסבוק נחתם במילים: ?ועכשיו אשב לי קצת בחושך לבד, ואחשוב על זה שוב:)"

צילום: רומן ויינר, עריכה: טל רזניק

ליברמן לא רק מתפטר, אלא גם מתנצל: שר החוץ הפורש פרסם בצהריים (ראשון) בדף הפייסבוק שלו התנצלות מבודחת בפני העדה הפולנית על האמירה שכיוון כלפי יושבות הראש של שלוש מפלגות בגוש המרכז-שמאל. בנאומו ביום חמישי כינה ליברמן את שלי יחימוביץ', ציפי לבני וזהבה גלאון "וייבעריות" (כינוי לנשים ביידיש, שנלווה לו פעמים רבות נימה מזלזלת) והגדיר אותן כ"קבוצה הפולנית".

בדף הפייסבוק של ליברמן נאמר בשמו כי "בחיים הציבוריים בישראל, שבהם עוסקים בדברים שברומו של עולם, ולא פעם, לצערנו, גם בדברים קשים וכואבים, רצוי, כשאפשר, גם לתבל מדי פעם את הדברים במעט הומור". עם זאת, הוא הדגיש כי "כמי שמעריך מאוד את העדה הפולנית בישראל ואת תרומתה הגדולה לאורך השנים למדינה, וכמי שבבחירות האחרונות שליש מסיעתו היו נשים שנושאות גם בתפקידים בכירים, לא חשבתי שבדיחה קטנה תעשה רעש כל כך גדול. אז עכשיו ברצינות, ולא בצחוק: התנצלותי הכנה בפני מי שנפגעה ומי שנפגע מהבדיחה". ליברמן סיים את הפוסט באמירה: ?ועכשיו אשב לי קצת בחושך לבד, ואחשוב על זה שוב.... :-)?.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליברמן אחרי התפטרותו, היום/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום חמישי, אחרי שנודע על החלטת היועץ המשפטי לממשלה להגיש נגדו כתב אישום, התייצב ליברמן באירוע הדלקת נרות של צעירי הליכוד ביתנו, ותקף בחריפות את הביקורת הפוליטית נגדו. "ואני ראיתי את המתקפות של שלושת הווייבערס, שתקפו אותי - ציפי לבני, שלי יחימוביץ', זהבה גלאון - הקבוצה הפולנית", אמר השר. "בעצם זהבה היא ליטאית, היא לא פולנית אני חושב, אבל שלוש הווייבערס תוקפות אותי בשצף קצף. הן לא תקפו אותי, הן נלחמו אחת בשנייה באמצעותי. בסופו של דבר אי אפשר להתעלם מהדברים האלה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

"כן למשפט, לא להסדר טיעון"

מוקדם יותר היום הגיש ליברמן לראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב התפטרות מתפקידו כשר החוץ. זאת בעקבות החלטת היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין להגיש נגדו כתב אישום ב"פרשת השגריר" בגין מרמה והפרת אמונים. לפני ישיבת הממשלה השבועית אמר ליברמן לעיתונאים: "ההתפטרות תיכנס לתוקף ביום שלישי ב-10 בבוקר. היו כמעט ארבע שנים מרתקות בממשלה ובמשרד החוץ. נהניתי לעבוד עם ראש הממשלה. היו עליות, והיו מורדות. הייתה תקופה מרתקת ביותר, אבל אני נפרד באופן זמני בלבד. אני מניח שההפסקה תהיה קצרה ביותר".

באשר להליך המשפטי הבהיר ליברמן בהתייחס לדיווחים על כוונתו להגיע להסדר טיעון: "אני מאוד מקווה שזה יהיה תהליך מהיר. אני קורא עיתונים ומקבל הרבה פרטים. הכוונה היא לא לעסקת טיעון, אלא להגיע לבית משפט. זו הדרך הנכונה והראויה, וצריך לוודא שזה יהיה בתהליך מהיר. לא יודע מאיפה נפוצות שמועות. גם לא החלפתי מילה עם פינקלשטיין על ההתפטרות ולא על ההליך המשפטי. הכל גן עדן".

לקריאה נוספת:
ליברמן התפטר: "נפרד זמנית, לא מתכוון להגיע להסדר טיעון"
נתניהו איחל לליברמן: מקווה שתוכח חפותך בהקדם
דעה: אישום והתפטרות? ליברמן רק ייצא מחוזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully