וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו איחל לליברמן: מקווה שתוכח חפותך בהקדם

טל שלו ופנחס וולף

14.12.2012 / 17:24

ראש הממשלה התקשר לשר החוץ שהודיע על התפטרותו והביע תקווה שהוא עוד יחזור לתפקיד בכיר. יחימוביץ' בירכה: "ליברמן חיבל באמון הציבור", וגלאון הוסיפה: "מנע את הבושה"

צילום: רומן ויינר, עריכה: מיכאל ברגמן

(צפו בליברמן מתייחס להחלטה להגיש נגדו כתב אישום, אתמול)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח אחר הצהריים (שישי) עם שר החוץ אביגדור ליברמן שהודיע מוקדם יותר על התפטרותו נוכח הגשת כתב אישום נגדו בפרשת השגריר בבלארוס. נתניהו אמר בשיחה כי הוא מייחל לכך שליברמן "יוכיח בהקדם את חפותו גם בנושא היחיד שנשאר על הפרק".

על פי ההערכות בסביבת ראש הממשלה, נתניהו לא צפוי למנות מחליף לליברמן עד הבחירות. אמנם לא ברור מה יעלה בגורלו של שר החוץ אחרי הבחירות, אך נתניהו איחל לליברמן כי הוא מקווה שזה "יחזור במהרה לכהן בתפקיד בכיר בממשלה".

קולות אחרים נשמעו מכיוון האופוזיציה בנוגע להתפטרות. יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' הביעה שביעות רצון מהחלטתו של ליברמן. "מדובר במובן מאליו. מי שמוגש נגדו כתב אישום אסור שיוסיף לכהן ולו יום אחד כשליח ציבור. ליברמן פגע באופן חמור בשלטון החוק וחיבל באמון של הציבור בנבחריו ובדמוקרטיה".

לבני: "מקווים שיזכה להליך משפטי מהיר"

עוד טרם נודע על השיחה בין נתניהו לליברמן אמרה יחימוביץ': "נותרנו עם הטעם הרע של ברכתו המבישה של ראש הממשלה למספר 2 שלו אמש אחרי ההחלטה להעמידו לדין. מדובר בליקוי מאורות חמור. למנחם בגין זה לא היה קורה".

מ"התנועה", בראשות ציפי לבני, נמסר בתגובה כי ליברמן עשה את המעשה הנכון והנדרש. "מקווים שיזכה להליך משפטי מהיר, נכתב בהודעה הרשמית.

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, שעתרה הבוקר לבג"ץ בדרישה מראש הממשלה לפטר את ליברמן ברכה על כך שהוא לא המתין להכרעת בית המשפט, "אשר היה מאלץ אותו להתפטר בשל הגשת כתב האישום נגדו". גלאון הוסיפה כי בכך מנע ליברמן "את הקלון והבושה שהייתה נגרמת לו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully