וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירה בילדים ובהוריו: הפרופיל של הרוצח מקונטיקט

ראיין לנזה בן ה-24 החליט לרצוח את משפחתו. הוא ירה למוות באחיו ובאביו בניו ג'רזי, אז יצא לקונטיקט שם פתח באש בבית הספר ממנה נהרגו אימו המורה ועוד 22 ילדים קטנים

רויטרס

עדיין לא ברור מה היה המניע לביצוע הטבח בקונטיקט, אך מהפרטים שמגיעים מארה"ב - מאחורי מסע הרצח המזעזע עומד ראיין לנזה בן ה-24.

ככל שנוקפות השעות מתבהרת התמונה בנוגע למה שאירע בשעות הבוקר (שעון מקומי) של יום שישי בעיירה השלווה ניוטאון. סמוך ל-9:30 הגיע לנזה לבית הספר "סנדי הוק". חמוש בלפחות שני כלי נשק הוא החל לירות בעובדי המוסד הלימודי ובתלמידים שהיו בו. קרוב לשלושים נהרגו בסך הכל בטבח הנורא, ורבים נפצעו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החשוד ברצח, ראיין לנזה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנזה, כך דיווחה המשטרה, נורה מספר פעמים. לפי אחד המקורות, הספיק לנזה לירות בעצמו לפני שנורה בידי השוטרים שפשטו על הזירה.

מטרת המשטרה הייתה להבין מה הקשר בין לנזה לבין ביצוע הרצח. מהחקירה המהירה הסתבר כי אימו של לנזה היא מורה בבית הספר. גם היא בין אלו שמצאו את מותם בטבח.

כוחות משטרה גדולים חשו לבית משפחת לנזה שבעיירה. "ראינו אמבלונס יוצא מהאזור. השוטרים אמרו לאחת השכנות להתפנות, כך גם לאחרים בסביבה. לא הכרנו את ראיין לנזה", סיפרה אחת השכנות.

מדיווחים שהגיעו בהמשך נודע כי אחד מקרוביו של לנזה, אביו או אחיו, נמצא מת בבית האב בעיר הובוקן שבניו ג'רזי. מהמידע הזה מסתמן כי לנזה היה ככל הנראה במסע רצח נגד רבים מבני משפחתו, תוך שהוא לא בוחל לקטול תוך כדי עשרות ילדים בני חמש עד עשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully