וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלסטינים בפייסבוק: "רוצים נקמה בלוחמת מג"ב"

ניר יהב

13.12.2012 / 8:57

קבוצות שונות הפיצו את תמונתה חשופת הפנים של השוטרת שירתה למוות בצעיר שתקף את כוחותיה, ודרשו להעמידה לדין בהאג. "הרוצחת המבוקשת ידועה בשנאתה העמוקה לפלסטינים", נכתב

קבוצות פלסטיניות רבות ברשת הפייסבוק פרסמו בשעות האחרונות (חמישי) את תמונתה של שוטרת מג"ב שירתה אמש למוות בפלסטיני שתקף כוח מג"ב בחברון, כשפניה חשופות לחלוטין. מתחת לתמונה נכתב: "מבוקשת לבית הדין הבינלאומי – אנו דורשים להעמיד לדין את הרוצחת בבית הדין הבינלאומי בהאג". הקבוצות הפלסטיניות קוראות להפיץ את התמונה כך שכמה שיותר אנשים ייחשפו אליה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא צריכה להיות המטרה היחידה". אחד הפרסומים ברשת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעמוד פייסבוק אחר הופצה תמונתה של השוטרת חשופת פנים כשמתחתה נכתב באנגלית: "רוצחת – אנחנו יודעים זאת ואנו רוצים נקמה. אבל היא לא צריכה להיות המטרה היחידה. כל המחסומים בגדה המערבית הפכו למטרות שלנו". בעמודי פייסבוק אחרים נכתב כי הפצת תמונתה כדי להביאה בפני בית דין בינלאומי "היא המינימום שניתן לעשותו למען מוחמד סלאימה", הפלסטיני שחוסל אתמול. גם אתר החדשות הפלסטיני "פלסטין היום", המזוהה עם הג'יהאד האיסלמי, פרסם את תמונתה של השוטרת הישראלית שהרגה את סלאימה, וטען כי היא "ידועה באזור בשנאתה העמוקה כלפי פלסטינים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"כל המחסומים הפכו למטרות"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחקירת ניסיון הפיגוע התברר כי הפלסטיני הגיע בשעה 18:30 סמוך לעמדת צה"ל באזור המכונה עיקול 160, שכבר ידע בעבר מספר פיגועי ירי. הצעיר הפלסטיני עורר את חשדם של שוטרי משמר הגבול שאיישו את העמדה. הם פנו אליו וביקשו ממנו להציג בפניהם תעודת זהות. אז, לפי העדויות, הוא תקף באגרופים את השוטרים ואף שלף אקדח. השוטרת מיהרה לפתוח לעברו באש והוא נהרג.

הפלסטינים טענו מנגד כי סלאימה חגג אתמול את יום הולדתו ה-17 והוא יצא מביתו כדי לקנות עוגה לכבוד יום הולדתו. אחיו, עווד סלאימה, הוא אסיר פלסטיני ששוחרר לרצועת עזה במסגרת העסקה להחזרתו של גלעד שליט, לאחר 18 שנה בכלא הישראלי. חמאס מסר בעקבות התקרית כי "דמו של השהיד סלאימה מוכיח כמה ישראל נפשעת וצמאת דם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully