וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני לא מתחייבת כי תשתתף בחלוקת החובות של קדימה

פנחס וולף

12.12.2012 / 6:00

אנשי קדימה טוענים כי יו"ר התנועה הובילה את המפלגה לחוב של מעל ל-30 מיליון שקלים, וגררה אחריה ח"כים נוספים שנטשו את המפלגה. "לבני מנסה לעשות תספורת בכספי הציבור"

"התנועה" בראשות ציפי לבני מסרבת להתחייב להשתתף בתשלום חובות "קדימה" באופן יחסי לשבעת חברי הכנסת שהתפלגו מקדימה. לוואלה! חדשות נודע כי אתמול (שלישי) נערכה פגישה בין נציגי שתי המפלגות בניסיון להגיע להסכמה על חלוקת החובות, בשל טענת אנשי קדימה שלבני הובילה את המפלגה לחוב של לא פחות מ-30 מיליון שקלים ולאחר מכן עזבה את המפלגה וכעת חברי הכנסת שחברו אליה נטשו גם הם את המפלגה עם החובות, בעוד שהם עוברים למפלגה חדשה נטולת חובות.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים בוואלה! בחירות 2013

יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני מקדימה את הפריימריז, ינואר 2012. דרור עינב
"הסברנו לאנשי קדימה שכל העניין יישקל בסוף הבחירות". לבני בימיה בקדימה/דרור עינב

מטעם קדימה השתתף בפגישה אבי וידרמן, מנהל מטה הבחירות ומנהל לשכתו של יו"ר קדימה שאול מופז, ואילו את מפלגת "התנועה" ייצג שר הפנים לשעבר אברהם פורז, שעל בסיס מפלגתו, "חץ", "התנועה" רצה לכנסת. כבר בתחילת הישיבה ניכרה חשדנות בין הצדדים, לאור חילופי הדברים הקשים שהיו בוועדת הכנסת בתחילת השבוע שעבר, עת אישרה את הפילוג. בהמשך, הישיבה התפוצצה לאחר שפורז הבהיר למקיבלו כי אין סיכוי ש"התנועה" תסכים להתחייב להתחלק בחובות.

"אם קדימה תעבור את אחוז החסימה נשקול מחווה של רצון טוב"

פורז אמר בפגישה כי אם "התנועה" תקבל הרבה מנדטים וקדימה תעבור את אחוז החסימה, אזי הם ישקלו כ"מחווה של רצון טוב" לסייע להם מעט בחובות. בקדימה תקפו בחריפות את לבני על רקע הדברים. "לבני מנסה לעשות תספורת בכספי הציבור", אמרו. "לשדוד את כספי המימון מותר, אבל לקחת אחריות על החובות לא? לבני תישא באחריות לחובות העתק שיצרה, גם אם היא עושה כל מאמץ שלא לשלם ולשאת באחריות".

בשיחה עם וואלה! חדשות סיפר פורז: "הסברנו לאנשי קדימה שכל העניין יישקל בסוף הבחירות. מעולם לא הייתי איש קדימה, ואני לא מבין איך קדימה הגיעה להיקף חובות כזה, כשהיו לה 28 מנדטים. הטיעון ש'דפקו אותנו על ידי העזיבה' - דברים בטלים". הוא הוסיף כי "אמרתי להם שיהיה מביש שייקחו 21 יחידות מימון וישרפו את הכל, אם בסוף הם לא יעברו את אחוז החסימה. אם הם יעברו את אחוז החסימה ויסתבר שיש לנו הרבה כסף, נוכל לשקול לסייע להם. כרגע כל מימון הבחירות שלנו עומד על חמישה מיליון שקלים, בעוד שאת המימון השוטף אנחנו מעבירים אליהם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully