וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבי שדרות מאוכזבים מפרץ: "עשה את טעות חייו"

תושבי העיר בה צמח עמיר פרץ, והוא מזוהה איתה יותר מכל, הופתעו מחבירתו לציפי לבני ועזיבתו את מפלגת העבודה. "הפוליטיקה ירדה לזנות", אמר אחד התושבים. אך יש גם תומכים

צילום: רומן ויינר, עריכה: טל רזניק

הפצצה שהטיל היום (חמישי) ח"כ עמיר פרץ על המערכת הפוליטית לא דילגה על העיר בה צמח, שדרות, שם קיבלו את הבשורה על עריקתו ממפלגת העבודה וחבירתו למפלגת "התנועה" בראשות ציפי לבני בהפתעה גמורה. "זה מעבר מלוכלך. רק אתמול הוא שלח לי הודעת 'תודה רבה שהצבעת בשבילנו'. היום אני חסר אונים. בלכלוך כזה כבר מזמן לא נתקלתי", אמר תושב העיר, אורי גפן. "אני לא יודע מה יהיה, אבל אני שונא את הלכלוך בפוליטיקה, ופה זה היה השיא. רק אתמול נגמרו הבחירות בעבודה, מה קרה פה? למה הוא לא עשה את זה לפני כן?", הוסיף גפן.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

פרץ הצטרף ללבני: "חוויתי שנאה מבית". טל אנגלנדר
"בלכלוך כזה כבר מזמן לא נתקלתי". פרץ מצטרף ללבני, הבוקר/טל אנגלנדר

גם תושב העיר, מוטי דנינו, השמיע דברים דומים: "הוא עשה את טעות חייו. איך בן אדם עוזב מפלגה למפלגה? גם קדימה התפרקה, ככה יהיה גם עם לבני. היה נשאר בעבודה, יותר טוב בשבילו. אדם צריך להיות נאמן למפלגה שלו ולהילחם על המקום שלו". דוד בלצור תיאר זאת באופן חריף יותר: "הפוליטיקה בארץ ירדה לזנות. כל אחד עושה מה שטוב לו, מחפש את הכיסא. הרי הוא לא מזמן אמר שהוא איש העבודה וליבו עם המפלגה, זה חבל שזה קורה ככה. חבל". בלצור הוסיף כי מי שקידם את פרץ זו העיר שדרות. "הוא צריך לבוא לפה ולתרום בשדרות כמו שמצנע עשה בדרום. זה יהיה ההישג הכי גדול בשבילו, לסגור מעגל עם העיר הזאת".

מנגד, היו כמה שסירבו להעביר ביקורת על פרץ. "הוא בן אדם שהלוואי שהיה לנו כאלה. הוא הראשון שהציל את ישראל במלחמה", אמר מימון חזן. "אני מקווה שיצליח בעזרת השם, תמיד". גם עמרם סבג אמר כי היה רוצה שפרץ ימשיך במפלגת העבודה. אך ציין כי "אנחנו מכירים את עמיר. בן אדם ישר שתמיד עזר ויש לו את העבר מההסתדרות ובביטחון וכל העם יודע מה שעשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully