וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החייל הנעדר שב לביתו; נסיבות היעלמותו לא ברורות

5.12.2012 / 20:23

לירז בנבנישתי בן ה-20 יצא אתמול מהבסיס בו הוא משרת בדרום ומאז נעלמו עקבותיו וכוחות גדולים חיפשו אחריו. הערב הוא שב לביתו, בעוד עדיין לא ברור היכן שהה ביממה האחרונה

החייל הנעדר מאז אתמול, לירז בנבנישתי, שב הערב (רביעי) לבית משפחתו ברמת גן. בנבנישתי נעדר מאז אתמול בשעות הצהריים, לאחר שיצא מבסיס חיל האוויר בו הוא משרת בדרום הארץ. טרם ידוע מה היו נסיבות היעדרותו. מוקדם יותר היום סיפרה אחותו, ליאת אלדור, לוואלה! חדשות כי "הוא היה בדרכו לראשון לציון ומשם לתחנה המרכזית בתל אביב. ערב לפני כן הוא דיבר עם אמא שלנו על כך שהוא יגיע בערב כרגיל, וביקש שתשאיר לו מפתח לבית". אך לאחר שלא הגיע הביתה, התחילו חיפושים נרחבים אחריו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נעדר יממה ושב לביתו. לירז בנבנישתי/מערכת וואלה, צילום מסך

בשעות אחר הצהריים אתמול התקבל דיווח כי הוא נמצא ברחוב מדינת היהודים בהרצליה, אך הוא לא אותר באזור. עדיין לא נמסרו פרטים נוספים על נסיבות היעלמותו. לירז, אשר חגג לפני פחות משבוע יום הולדת עשרים, הוא הצעיר מבין שלושה אחים, משרת ביחידה מסווגת בצה"ל.

בסוף השבוע האחרון הוכרזה נעמה איצקוביץ', תושבת נתניה בת 20, כנעדרת לאחר שנעדרה משעות אחרי הצהריים בשישי. במוצאי שבת היא יצרה קשר עם משפחתה וסיפרה כי תעתה בדרכה, ומחשש לחלל את השבת, שהתה בביתו של אדם שהציע לה ללון אצלו. בחודש ספטמבר השנה נעלם החייל רימון תירוש, תושב ראש העין בן 20, באזור כפר סבא. לאחר יומיים שב תירוש לביתו והצבא החל לחקור נסיבות היעלמותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully