וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: הממשלה לא תסתום לי את הפה

4.12.2012 / 14:00

יו"ר "התנועה" הופיעה בפני תלמידים והצהירה שלא תשתוק נוכח התנהלות נתניהו בתחום המדיני. לדבריה, "לפי הטרנד החדש רק הממשלה צודקת - ומי שאומר אחרת הוא משת"פ של האויב"

ציפי לבני יוצאת לקרב: בהופעה בפני תלמידי תיכון "בליך" ברמת גן מתחה היום (שלישי) לבני ביקורת על הניסיונות להשתיק, לטענתה, גורמים פוליטיים המתנגדים לעמדות הממשלה. לדברי יו"ר "התנועה", "ישנו טרנד חדש של הממשלה שאומר שמי שמעז לבקר אותה משתף פעולה עם האויב. על פי הגישה הזו, רק הממשלה צודקת - ומי שאומר משהו אחר הוא משת"פ של הערבים ושל אירופה, וצריך לסתום את הפה. אני לא מוכנה לסתום את הפה!".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

ציפי לבני נואמת בבית הספר בליך. יותם רונן
לבני בתיכון בליך, היום/יותם רונן

לבני גם תקפה את ממשלת נתניהו בעקבות ההבנות שהושגו עם חמאס לסיום מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה. לדבריה, "בעזה קמה מדינת חמאסטן ברשות מדינת ישראל ובעזרת מדיניות ה'כוח והעוצמה' של נתניהו. ראש הממשלה שנבחר על הסיסמה 'חזק על חמאס' נכנס לחדר והגיע להסכמות, גם אם באופן עקיף, עם אותו חמאס שיורה עלינו טילים ועוד קיבל טובות הנאה של פתיחת המצור, ששמרנו על קיומו במשך שנים".

יו"ר התנועה הוסיפה: "מה היינו אומרים אם ארה"ב הייתה מנהלת דיאלוג שכזה עם אל קאעדה? את זה בדיוק אנחנו עשינו. זה כואב לומר את זה, אבל ישראל של היום היא מדינה שנכנעת לטרור. מבצע 'עמוד ענן' מוצדק ותמכתי בשעתו גם במבצע 'עופרת יצוקה', אבל יומיים אחרי היציאה למבצע 'עמוד ענן' בא כל העולם כדי לעצור את ישראל. זה לא קורה לנו, כי שונאים אותנו בעולם אלא בעקבות מדיניות לא נכונה של הממשלה הזו".

באשר להחלטת הממשלה לאשר בנייה של 3,000 יחידות דיור נוספות באזור ירושלים ובהתנחלויות, אמרה לבני: "ממשלת ישראל החליטה להעניש את הפלסטינים והודיעה על בנייה. אבל למי הוצאנו עין? לעצמנו... לא תהיה בנייה ב-E1. בסוף ראש הממשלה יתקפל, ואם הוא לא יתקפל לפני הבחירות, הוא יתקפל אחר כך".

ציפי לבני נואמת בבית הספר בליך. יותם רונן
"מה היינו אומרים אם ארה"ב הייתה מנהלת דיאלוג שכזה עם אל קאעדה". לבני/יותם רונן

תיכון "בליך", שבו הופיעה לבני, מפורסם בניסוי הבחירות הנערך בו מדי שנה, במסגרתו משתתפים התלמידים ב"בחירות דמה" ובוחרים את נציגיהם לכנסת. הניסוי נועד לעודד מעורבות פוליטית מצד הצעירים ולהביא להם ידע נרחב יותר בכל הנוגע להתנהלות הפוליטיקה הישראלית. במשך שנים נחשבו תוצאות בחירות הדמה כמייצגות של תוצאות הבחירות הארציות, אולם במערכות הבחירות האחרונות התערער "מעמדו" משום שהתוצאות ההצבעה בו לא תאמו את תוצאות הבחירות לכנסת.

לקריאה נוספת:
בתום דיון סוער: ועדת הכנסת אישרה את פילוג קדימה
נאמנה לרחוב: דפני ליף סירבה לחבור לציפי לבני
להצטרף ללבני או לא? בן דרור ימיני מתחבט בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully