וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המעשה הטוב של השוטר מניו-יורק שמשגע את הרשת

שוטר ניו יורקי צולם על ידי תיירת כשהוא מעניק נעליים למקבץ נדבות יחף שחי ברחוב. התמונה שותפה בעמוד הפייסבוק של משטרת ניו יורק והפכה ללהיט ויראלי

תיירת מאריזונה שביקרה בניו-יורק הייתה עדה לאירוע מרגש, והספיקה לצלם מרחוק את מה שהתרחש. בתמונה נראה שוטר ממשטרת ניו יורק, ה-NYPD, שריחם על מחוסר בית שקיבץ נדבות יחף בקור, ורכש לו זוג נעליים. התמונה נשלחה על ידי התיירים למשטרה, בצירוף מכתב מרגש, והמשטרה הניו-יורקית שיתפה את התמונה בפייסבוק, בצירוף הסיפור.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ג’ניפר פוסטר מפלורנס, אריזונה, ביקרה בכיכר הטיימס כשהיא ראתה איש נטול נעליים שקיבץ נדבות. היא כותבת - “בדיוק כשעמדתי לגשת אליו, אחד מהקצינים שלכם ניגש אליו מאחור. הקצין אמר: "יש לי את המגפיים האלה במידה 12 בשבילך, הם מתאימים לכל מזג-אוויר. בוא נשים אותם עליך ונטפל בך". הקצין התכופף על הקרקע בשביל לגרוב למחוסר הבית את הגרביים ולנעול לו את הנעליים החדשות שרכש לו. הקצין לא ציפה לדבר בתמורה, ולא ידע שאני צופה. אני עובדת באכיפת החוק כבר 17 שנים ובחיי לא התרשמתי כל-כך מחבר לעבודה. לצערי לא הספקתי לבקש את שמו של הקצין. זה חשוב, לדעתי, עבור כולנו, לזכור את הסיבה שאנחנו בתחום הזה של תעסוקה. התזכורת שהקצין הזה נתן למקצוע שלנו בהצגתו את טוב הלב האנושי, לא נעלם מעייני או מעיניי קציני המשטרה באריזונה עמם שיתפתי את הסיפור”.

נכון לזמן כתיבת שורות אלה, התמונה והסיפור זכו למעל 600 אלף לייקים, ומעל ל-220 אלף שיתופים מאז ששותפה ביום רביעי האחרון.

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully