וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנסטסיה מיכאלי ניהלה מגעים עם בן ארי - והודיעה על פרישה

יהושע בריינר

3.12.2012 / 22:29

חברת הכנסת השנויה במחלוקת הודיעה כי היא פורשת, לאחר שהבינה כי לא תצליח להתברג לרשימת ישראל ביתנו. עם זאת, היא קיימה בימים האחרונים מגעים לשילובה ב"עוצמה לישראל"

ערוץ הכנסת

(צפו בחברת הכנסת מיכאלי שופכת כוס מים על חבר הכנסת מג'אדלה - באדיבות ערוץ הכנסת)

חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי (ישראל ביתנו) הודיעה הערב (שני) כי בכוונתה לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא להתמודד בכנסת הבאה. מחר צפוי מרכז מפלגת ישראל ביתנו להודיע רישמית על רשימת המועמדים של המפלגה לכנסת הקרובה, ונראה היה כי מיכאלי לא תהיה חלק מהרשימה המאוחדת עם הליכוד ותודח מהמפלגה.

עם זאת, לוואלה! חדשות נודע כי מפלגת "עוצמה לישראל" ומיכאלי קיימו בימים האחרונים מגעים להצטרפותה של חברת הכנסת לריצה משותפת בבחירות הקרובות. ראשי המפלגה, חברי הכנסת מיכאל בן ארי ואריה אלדד הציעו למיכאלי את המקום השלישי ברשימתם לכנסת. נראה כי מיכאלי דחתה את ההצעה בתקווה להשתלב בכל זאת ברשימת ישראל ביתנו, אולם גם בתוך המפלגה של אביגדור ליברמן התרבו הקולות שקראו שלא לשלב את מיכאלי בכנסת הקרובה, בעקבות האירועים בהם הייתה מעורבת בכנסת האחרונה ובראשם שפיכת כוס המים על ח"כ ראלב מג'אדלה.

בעוצמה לישראל קיוו שתביא את הקול הרוסי

גורמים שונים במערכת הפוליטית מעריכים מאוד את כוחה של מיכאלי וסקרים פנימיים הראו כי כי נחשבת לדמות אהודה מאוד בקרב המגזר הימני, במיוחד בנוגע לעמדותיה בנושא ערביי ישראל וחיזוק ערכי המשפחה. עימותיה עם חברת הכנסת חנין זועבי בוודאי תרמו לתדמית זו. משנראה כי לא תתמודד ברשימה עם ליברמן ונתניהו, הוצע למיכאלי מקום גבוה ברשימת "עוצמה לישראל" בתקווה כי תביא עימה גם קולות מהמגזר הרוסי. על פי חלק מהסקרים, המפלגה הימנית מצליחה לעבור את אחוז החסימה ובאחד הסקרים אף הצליחה להגיע לארבעה מנדטים.

בעוצמה לישראל מאשרים כי יו"ר המפלגה אלדד שוחח עם מיכאלי מספר פעמים בנושא ואמרו בתגובה כי "לדעתנו אנסטסיה מתאימה מאוד לקו שאנו מייצגים שכולל בין היתר את הדרישה לסיים את ההשתוללות וחוסר הנאמנות של אחמד טיבי וחנין זועבי בכנסת, דרישה שכל אזרחי ישראל יקיימו חובות ולא רק ידרשו זכויות. מבחינתנו מה שהצענו למיכאלי בעבר זה גם מה שאנו מציעים לה כרגע".

מוקדם יותר היום, אישרה מיכאלי כי נעשו פניות אליה מצד המפלגה, אולם ציינה כי אין לה כוונה לעזוב את "ישראל ביתנו", גם אם לא תבחר להתמודד ברשימת המפלגה. "אני מעריכה מאוד אל אלדד ובן ארי ושיתפנו יחד פעולה אבל אצלי מילה זו מילה ואני מאמינה בדרכו של ראש המפלגה שלי אביגדור ליברמן, מברכת על הצרפותנו לליכוד וגם אם לא אבחר מחר, אני ממשיכה במפלגה עוד שנים רבות. למדתי בכנסת האחרונה דברים רבים, לעיתים גם בדרך הקשה אבל אני לא מוותרת ומקווה שהמפלגה תצליח בבחירות הקרובות ביחד עם הליכוד". כעת, נראה שהבינה כי לא תזכה למקום גבוה, והחליטה לפרוש מהתמודדות בבחירות הקרובות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully