וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: הנסיך וויליאם ורעייתו קייט מצפים לילד

במשרדו של הנסיך אישרו את השמועות שנפוצו בכלי התקשורת הבריטיים וציינו כי הנסיכה מידלטון מאושפזת כעת בשל בחילות בוקר חמורות. התינוק צפוי להיות השלישי בתור לכתר

הנסיך הבריטי וויליאם ורעייתו קייט מידלטון הודיעו היום (שני) כי הם מצפים לילדם הראשון. "הוד מעלתם, הדוכס והדוכסית מקיימברידג', מאושרים להודיע כי הם מצפים לילד", נמסר בהודעה חגיגית ממשרדו של הנסיך. עוד נמסר כי קייט אושפזה היום בבית חולים במרכז לונדון בשל בחילות בוקר חמורות, וכי היא צפויה לשהות בבית החולים גם בימים הקרובים מאחר שהיא נמצאת "בשלב מוקדם מאוד" של ההריון.

קייט מידלטון והנסיך וויליאם בביקור בגנים הבוטניים של סינגפור, 11 ספטמבר 2012. קיייט לובשת שמלת קימונו של ג'ני פקהאם.. GettyImages
וויליאם וקייט/GettyImages

התינוק יהיה השלישי בתור לרשת את הכתר, אחרי סבו הנסיך צ'רלס ואביו הנסיך וויליאם. חוק שנקבע בממלכה המאוחדת בשנה שעברה הבטיח כי גם אם לזוג תיוולד בת, היא תזכה למעמד שווה - בניגוד לחוק הקודם שהעניק ליורשים צעירים מעמד גבוה יותר משל אחיותיהן הבכורות. לפני כשנה, הודיע קמרון על ההחלטה וציין כי "משמעות החוק היא שאם הדוכס והדוכסית יביאו לעולם ילדה, יום יבוא והיא תהיה המלכה שלנו".

יורש העצר צפוי להיות הנכד הראשון הן עבור משפחת מידלטון והן עבור משפחת המלוכה הבריטית. רק לאחרונה אמר הנסיך וויליאם כי הוא מעוניין להרחיב את משפחתו, וכי הוא מקווה לשני ילדים. עם זאת, השניים הבהירו כבר לאחר חתונתם כי אינם ממהרים להביא ילדים לעולם, בהתאם לתדמיתם כזוג מלכותי מודרני. לשם השוואה, הנסיכה דיאנה נכנסה להריון חודשים ספורים לאחר חתונתה, וכך גם המלכה אליזבת.

קייט מידלטון לובשת חליפת McQ בביקור בבית ספר יסודי סיינט אנדרוס, ברקשייר, אנגליה, 30 נובמבר 2012. Arthur Edwards, GettyImages
אחת התלבושות שהציתו שמועות בבריטניה. מידלטון, בשבוע שעבר/GettyImages, Arthur Edwards

ההודעה המלכותית אישרה לבסוף את השמועות הרבות שנפוצו מאז חתונתם של הזוג באפריל בשנה שעברה; הצהובונים בבריטניה חזרו שוב ושוב על דיווחים לפיהם הנסיכה בהריון, והצביעו מפעם לפעם על תפיחה קלה שבולטת דרך בגדיה של הנסיכה, המתועדת באדיקות על ידי כלי התקשורת במדינה.

לאחרונה התגברה חרושת השמועות באשר להריונה של הנסיכה, כאשר נצפתה באירוע רשמי מחזיקה כוס מים בעוד יתר הסובבים אחזו בכוסות יין. כמו כן, הצביעו הצהובונים בבריטניה על נטייתה האחרונה של מידלטון, אשר השיגה בשנה החולפת מעמד של סמל אופנה, ללבוש בגדים רפויים וכהים מהרגיל – אשר נועדו לכאורה להסתיר את בטנה התופחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully