וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד: אולי גם נתניהו לא חושב שיש לנו ארץ נהדרת?

תמונה שנלכדה בפתח ישיבת הממשלה, מתעדת גרסאות שונות שהיו לנתניהו בסיכום דבריו. הוא ויתר על "יש לנו "ארץ נהדרת", אפילו על "מקום טוב לחיות בו", והלך כרגיל על "טלטלה"

צילום: אלכס קולומויסקי, אלי מנדלבאום; עריכה: יאיר דניאל

ארץ נהדרת? מקום שטוב לחיות בו? אולי אפילו ראש הממשלה לא בטוח בכך. תמונה שלכדו הבוקר (ראשון) צלמים בפתח ישיבת הממשלה, חושפת את הלבטים שהיו בפני ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדקות האחרונות לפני שנשא את הצהרתו השבועית בפתח הישיבה. הוא התייחס לדירוג "האקונומיסט", שציין את ישראל במקום ה-20 ברשימת המקומות שהכי טוב להיוולד בו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רשם, מחק ורשם מחדש. נתניהו/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שעולה מהצילום, נתניהו ביקש תחילה לעקוץ את אלו שטוענים "שאין לנו ארץ נהדרת", אך כנראה התחרט, או שמא הסכים עם אותם מלעיזים. הוא תיקן לעצמו, וביקש לומר ש"ישראל היא מקום שטוב לחיות בו", אך אולי הגיע שוב למסקנה שלא כך הדבר, והסתפק במנטרות הקבועות, הנוגעות ל"טלטלה הביטחונית", ו"המשבר הכלכלי העולמי": "מול הטלטלה הביטחונית באזור והמשבר הכלכלי העולמי אנחנו נמשיך לעשות כדי לפתח את מדינת ישראל מול כל האתגרים, להפוך את מדינת ישראל למקום טוב, מקום מפותח, אחד המקומות והייתי אומר אחת המדינות המפותחות בעולם גם מבחינה כלכלית, גם מבחינת תשתיות, גם מבחינת מדד החיים ורווחת החיים".

בישיבת הממשלה הבוקר: "לא נעביר כספים לרשות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully