וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעזר שטרן ויועז הנדל מצטרפים לפוליטיקה

פנחס וולף

2.12.2012 / 11:03

ראש אכ"א לשעבר חובר למי ששימש בתפקיד ראש מערך ההסברה הלאומי לצורך הקמת מפלגה חדשה. לא ברור עדיין האם היא תתמודד באופן עצמאי, או תשולב ברשימה עם מפלגה אחרת

אחר הפילוג בשמאל - פילוג נוסף בימין? ד"ר יועז הנדל, לשעבר ראש מערך ההסברה הלאומית, ואלוף במילואים אלעזר שטרן - לשעבר ראש אגף כוח אדם בצה"ל, החליטו להקים מפלגה חדשה. בשלב זה לא ברור האם המפלגה תתמודד באופן עצמאי בבחירות לכנסת ה-19, וייתכן שהיא תחבור לרשימה משותפת עם מפלגה קיימת, כמו "עם שלם" בראשות חבר הכנסת חיים אמסלם.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

בשבועות האחרונים התלבט שטרן באיזה אופן להצטרף לפוליטיקה, לאחר שקיבל הצעות שונות מיו"ר "התנועה" ציפי לבני, מחבר הכנסת אמסלם ומיו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד. כעת, נראה שהוא בחר בדרך בלתי-שגרתית ולהיות שותף להרפתקה פוליטיקת חדשה בדמות הקמת מפלגה. יום חמישי יהיה המועד האחרון שבו ניתן יהיה להגיש את הרשימות לכנסת, ועד אז יצטרכו השניים להחליט באיזו רשימה הם מתמודדים בבחירות - ואם בכלל.

מלשכת נתניהו למערכת הפוליטית

ד"ר יועז הנדל, שמשמש כיום כראש המכון לאסטרטגיה ציונית וכותב טור שבועי בעיתון "ידיעות אחרונות", היה במשך כחצי שנה ראש מערך ההסברה הלאומי של ישראל. הוא התפטר מתפקידו לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו מתח ביקורת על ההתנהלות שלו ושל מזכיר הממשלה צבי האוזר והמזכיר הצבאי לשעבר יוחנן לוקר בפרשת נתן אשל.

משהתברר לנתניהו שהשלושה פנו ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, ופירטו באוזניו טענות של אישה על התנהגות אשל, אמר ראש הממשלה: "הייתי מצפה מכם כמי שעומדים בראש המערכת שתשתפו אותי במידע ואני הייתי מוסר אותו מיד לבדיקה, כשם שברור שכל תלונה על הטרדה צריכה להיבדק ברצינות". הנדל דחה את דברי הביקורת וטען שעל פי הייעוץ המשפטי שהוא ועמיתיו קיבלו, הם היו מנועים מלשתף אותו במידע.

לקריאה נוספת:
אלעזר שטרן קיבל הצעה להצטרף לרב חיים אמסלם
פרשת אשל: ראש מערך ההסברה יועז הנדל התפטר
הג'וב החדש של הנדל: ראש המכון לאסטרטגיה ציונית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully