וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חורף? מצפון ועד דרום, אלפי ישראלים יצאו לטייל

סוף השבוע החמים הוציא אלפי ישראלים לטייל בפארקים ובגנים הלאומיים מצפון עד דרום. מזג האוויר הנוח ימשך גם בראשית השבוע, אך בשלישי צפוי החורף להרים את ראשו

השמיים הבהירים מצפון ועד דרום לא נתנו ולו רמז על החורף המתקרב, שיכנס לתוקפו הרשמי ב-21 בדצמבר. המוני ישראל ניצלו את מזג האוויר הנעים היום (שבת) ויצאו לטייל בחופים, בפארקים ובגנים הלאומיים ברחבי הארץ. ברשות הטבע והגנים רשמו את מספר המבקרים הגבוה ביותר בגן הלאומי אשקלון, לשם הגיעו קרוב ל-3,000 מבקרים במסגרת אירוע "מצבע אדום לטיול ירוק". זהו האירוע הראשון בסדרת אירועים שמטרתם לעודד תיירות בדרום, שייערכו במהלך חודש דצמבר.

אלפי מטיילים ביקרו בגן הלאומי אשקלון, 1 בדצמבר 2012. חנן לבבי, רשות הטבע והגנים
מטיילים בגן הלאומי באשקלון, היום/רשות הטבע והגנים, חנן לבבי

שאול גולדשטיין, מנכ"ל רשות הטבע והגנים סיפר כי "לקראת חודש כסלו, שהוא גם חג החנוכה, רשות הטבע והגנים מזמינה את הציבור הרחב לחזק ולתמוך בתושבי הדרום בשלל הפעילויות באתרי הרשות". תנועת מבקרים ערה נרשמה גם באתר תל-אפק בגן הלאומי ירקון, לשם הגיעו מעל 2,500 מבקרים והמקום התמלא עד אפס מקום, כך גם באגמון החולה. אלפים הגיעו גם לגליל לצפות בציפורים הנודדות במסגרת פסטיבל "חורף של ציפורים".

מטיילים בחופי תל אביב, 1 בדצמבר 2012. דרור עינב
חופי תל אביב, הבוקר/דרור עינב

מזג האוויר הנוח ימשיך גם מחר ומחרתיים ויוסיף להיות חם מהרגיל בעונה. הגשם ישוב רק בליל שני בצפון ומרכז הארץ. בשלישי החורף ירים ראש: הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת וירד גשם לפרקים בצפון הארץ ובמרכזה, שילווה בסופות רעמים בודדות ורוחות חזקות. בדרום הארץ יהיה אביך ויתכנו סופות חול מקומיות. כמו כן, קיים חשש לשיטפונות בבקעת הירדן ובמדבר יהודה. ברביעי, הטמפרטורות יצנחו ויעשה קר מהרגיל בעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully