וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תופעה חדשה נפוצה במזרח התיכון: השתלת שפם

יותר ויותר גברים פונים לבצע את ההליך, במסגרתו מושתלות קבוצות שיער שנלקחו מאזורים מרובי שיער. "הם חושבים שזה יוקרתי יותר", אמר רופא מטורקיה שמבצע 60 ניתוחים בחודש

לארדואן יש אחד, לאסד יש אחד וגם לאבו מאזן. יש כאלה שאוהבים אותו ארוך ודק, אחרים קצר ומלא וחלק בכלל מעדיפים בלי – אבל במזרח התיכון, הרוב המכריע של הגברים מעדיפים להתקשט בשפם. תופעה חדשה נפוצה באזורינו – השתלת שפם בקרב גברים שלא התברכו בשיער פנים עבות.

"גברים מסוימים שנראים צעירים חושבים ששפם הוא חובה כדי להיראות מבוגר יותר, יותר מקצועי ונבון. הם חושבים שזה יוקרתי יותר", אמר סלאח א-דין טולונאי, מנתח פלסטי מטורקיה, לרשת CNN. לדבריו, מספר השתלות השפם שערך זינק בשנים האחרונות והוא עומד על 50-60 בכל חודש. בטורקיה התפתחה תיירות ניתוחים פלסטיים מהמזרח התיכון לצורך ביצוע ההשתלה.

גם פייר בוהנה, מנתח מפריז, מבצע בשנים האחרונות יותר ויותר ניתוחים שכאלה. מרבית המושתלים מגיעים אליו מאיחוד האמירויות, מאירן, מלבנון ומטורקיה. "ההתרשמות שלי היא שיותר ויותר מבקשים לחזק את ההיבט הגברי שלהם", אמר והוסיף כי "הם רוצים שפם משמעותי".

שני המנתחים משתמשים בשיטה דומה במסגרתה קבוצות שיער נלקחות מאזורים של צמיחת שיער צפופה והן מושתלות באזור השפם. גילם של המטופלים, שמשלמים קרוב ל-30 אלף שקלים על הפרוצדורה, נע בין 30 ל-50, והם משתחררים לביתם כבר ביום שאחרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully