וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: הישראלי היפה עושה צחוק מהעבודה

לא רק המתמודדים בפריימריז של העבודה הגיעו היום לבית ברל, אלא גם יובל סמו מ"ארץ נהדרת". במשדר המיוחד של וואלה! הוא הסביר: "באתי לעשות סולחה בין יחימוביץ' למיכאלי"

מתוך המשדר המיוחד של וואלה! חדשות

למתמודדים בפריימריז של מפלגת העבודה נכונה הבוקר (שישי) הפתעה מעבר לתוצאות שהוכרזו ולהרכב הרשימה לכנסת: הם זכו לביקור של "הישראלי היפה" - הדמות שאותה מגלם יובל סמו בתכנית הטלוויזיה "ארץ נהדרת". סמו ביקר גם בעמדת השידור של "וואלה!" בבית ברל בכפר סבא וענה לשאלות של ינון מגל, אראל סגל ולירון מרוז.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

בתשובה לשאלה עבור מי הוא מתכוון להצביע בבחירות לכנסת, אמר "הישראלי היפה" לוואלה!: "אני - רק מפלגת העבודה. תמיד. את אשתי זוהמה הכרתי במפלגת העבודה. הייתי פעיל ימני, והיא אומרת לי: 'אני רוצה להצביע למפלגת העבודה'. אמרתי לה: 'נשמה, את תצביעי למי שאת רוצה'. וואלה, ברוך השם, החלפתי אותה ברוסייה".

סמו הוסיף: "כל הזמן מדברים על פיצול. גוש השמאל – אתם תראו ותאכלו את הלב – בעזרת השם יביא בבחירות האלה 30. לא מנדטים, מפלגות". בהתייחס ליריבות בין יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ' לבין מרב מיכאלי, שהתברגה במקום החמישי ברשימה לכנסת, אמר "הישראלי היפה": "שלי צריכה להיפטר מהאויב הכי גדול שלה – מרב מיכאלי, ואני כאן כדי לעשות סולחה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully