וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער לוקה בשכלו נשכח באוטובוס, נהג וסייעת חשודים

28.11.2012 / 18:14

רק לאחר 6 שעות, כשנהג ההסעות מבת ים שב לסיבוב האיסוף של התלמידים, הוא גילה כי תלמיד הסובל מפיגור שכלי שוכב מיובש על רצפת האוטובוס. סייעת שהייתה עמו חשודה ברשלנות

נהג הסעות וסייעת מבת ים חשודים כי שכחו הבוקר (רביעי) ברכב הסעות נער בן 13, הסובל מפיגור שכלי. סמוך לשעה 7:00 הוריד הנהג את התלמידים באחד מבתי הספר בבת ים. סייעת שהייתה באוטובוס המשיכה עימו בנסיעה עד שירדה מהאוטובוס בנקודה בה היא יורדת מדי יום. שש שעות לאחר מכן, כשהנהג שב לסיבוב האיסוף של התלמידים, הוא הבחין בנער כשהוא שוכב על רצפת האוטובוס, בחלקו האחורי.

למזלו של הנער, מזג האוויר הנוח יחסית מנע פגיעה חמורה יותר, והוא סבל מהתייבשות בלבד. הנהג הגיע לבית הספר ודיווח לצוות המורים על שאירע, ואלה הזעיקו את מגן דוד אדום, שפינו את הנער באמבולנס לבדיקות בבית החולים וולפסון בחולון. הנהג עוכב לחקירה במרחב איילון של משטרת תל אביב ובהמשך צפויים השוטרים לחקור בחשד לרשלנות גם את הסייעת, אשר עדיין מנסים לאתרה.

רק השבוע גזר בית המשפט בירושלים ארבע חודשי מאסר בפועל ושלוש שנות מאסר על תנאי על הגננת חייריה עותמאן סלטי ששכחה ילד בן חמש ברכבה והביא למותו לפני שלוש שנים. שופטת בית משפט השלום, אילתה זיסקינד, כתבה בין היתר בהחלטתה כי "הגננת גם הותירה את הילד מחוץ לרכבה תחת עץ ונעלמה בלי להודיע דבר, חרף היותה הגננת האחראית על הילד". עורך דינה של הגננת, עותמאן עזאת, אמר כי היא שילמה פיצויים למשפחת המנוח וכי "מאז האירוע היא סובלת, קשה לה מאוד. היא עובדת בחינוך 33 שנים ומכירה את המשפחה. היא תמשיך לסבול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully