וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "פיצול הוא לאו דווקא שלילי, לבני יכולה לשנות את הגושים"

חבר הכנסת לשעבר, תומך מפלגת "התנועה" מאחורי הקלעים, לא מאמין לסקרים המבטיחים ללבני מספר חד ספרתי של מנדטים וקורא ליחימוביץ' ולפיד "לא לתקוף את לבני אלא את נתניהו"

חבר הכנסת לשעבר חיים רמון, מי שבחש מאחורי הקלעים ותמך בהקמת מפלגת של ציפי לבני, "התנועה", הכחיש הבוקר (רביעי) את הטענות כי כניסתה של יו"ר האופוזיציה לשעבר רק מחלישה את גוש השמאל-מרכז. "פיצול הוא לאו דווקא שלילי. למשל, באיחוד בין ליברמן ונתניהו, כל הסקרים נותנים להם פחות מנדטים. אחד ועוד אחד נותן מינוס", אמר בראיון לניב רסקין בגלי צה"ל.

הוא גם יצא נגד סקר "הארץ" שפורסם היום, לפיו לבני משיגה רק שבעה מנדטים – כשרובם על חשבון מפלגת העבודה ויש עתיד. "לעשות סקר מיד לאחר הודעה זה בדרך כלל מוגזם", אמר רמון, והסתמך על נתונים קודמים אחרים: "שני סקרים של מינה צמח לפני ואחרי עמוד ענן, קבעו כי לאחר המבצע, כאשר שאלו על ציפי לבני, היה מעבר של קולות מגוש לגוש. במרווח של שבועיים עברו בין ארבעה לשישה מנדטים".

רמון תקף את שלי יחימוביץ' ויאיר לפיד, אשר "לא עסקו בלהיות אלטרנטיבה אלא דיברו על כך שרוצים להיות חלק מממשלת נתניהו והתווכחו איזה תיקים בממשלה הם יקבלו. מה שצריך עכשיו הוא שכל המפלגות הללו יאבקו על החלפת השלטון, כל אחת בדרכה, ויחד נחליף את שלטון הימין הקיצוני". רמון קרא גם לשניים "לא לתקוף את לבני אלא את נתניהו". הוא סרב לומר דבר אודות הרשימה המסתמנת של המפלגה, ורק ציין כי חברי הכנסת של קדימה אשר ערקו ללבני, "זה לא הרשימה". לדבריו, הרשימה תתפרסם בעוד מספר ימים ותיקבע על ידי לבני בלבד. רמון הוסיף כי הוא עצמו לא יחזור לכנסת.

כל הדיווחים, העדכונים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

יחימוביץ' עצמה הגיבה גם לסקר מהבוקר, בו העבודה זוכה ב-18 מנדטים. "הסקר מעיד עד כמה החלטתה של לבני להקים עוד רסיס מפלגה הינה שגויה, מזיקה ומנותקת מהמציאות". היא קראה ללבני לחבור למפלגת העבודה כדי לייצר אחדות בגוש המרכז-שמאל. "על לבני לקרוא באופן מפוכח את המפה הפוליטית, לגלות בגרות ולסייע להפלת נתניהו".

היא תקפה את לבני ש"התעקשה לפעול נגד האינטרסים של עצמה ושל מדינת ישראל, גרמה להיחלשות זמנית ומיותרת של גוש המרכז, ובעיקר אכזבה את קהל הבוחרים, שציפה לראות אותה מצטרפת כמספר 2 למפלגת העבודה וציפה לראות בה שותפה להפיכת העבודה למפלגת השלטון, אשר מחליפה את נתניהו בראשות הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully