וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחר: לבני תודיע במסיבת עיתונאים על עתידה הפוליטי

אחרי ספקולציות רבות, צפויה יו"ר קדימה לשעבר להתייחס לכוונותיה במסיבת עיתונאים שתתקיים ב-12:00 בבית סוקולוב בתל אביב. לפי ההערכה, היא תודיע על התמודדות במפלגה חדשה

ציפי לבני הודיעה הערב (שני) כי תקיים מחר בשעה 12:00 מסיבת עיתונאים בבית סוקולוב בתל אביב. לבני צפויה להודיע על כוונותיה הפוליטיות, וההערכה היא שהיא תחליט להתמודד בבחירות הקרובות בראשות מפלגה חדשה.

מאז ההכרזה על מועד הבחירות, עלו הערכות וספקולציות בדבר כוונותיה הפוליטיות של לבני, אשר פרשה ממפלגת קדימה לאחר שהפסידה בפריימריז ליו"ר הנוכחי, שאול מופז. לפי סקר של מכון "מאגר מוחות" שפורסם ביום חמישי האחרון, מפלגה בראשותה מקבלת תשעה מנדטים, לעומת 19 מנדטים למפלגת העבודה וארבעה למפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד.

ציפי לבני בכנס נשות הדסה. טלי מאייר
תיענה לחיזורים או תתמודד לבד? לבני/טלי מאייר

אתמול הודיע לפיד כי הוא הציע ללבני להיות מספר 2 ברשימת מפלגתו לכנסת ה-19. "בימים האחרונים היו לי לא מעט שיחות עם ציפי לבני. היא קיבלה הצעה להיות מס' 2 ברשימת 'יש עתיד' ולהיות שותפה מלאה בכל ההחלטות החשובות. פיצול גוש המרכז אינו טוב לישראל ואני קורא לה לבוא, לשלב ידיים וכוחות, ולשנות ביחד את המדינה", כתב לפיד בעמוד הפייסבוק שלו.

לפיד אינו היחיד שמחזר אחר לבני בתקופה האחרונה. יו"ר מפלגת העבודה, שלי יחימוביץ', קראה לה לחבור אליה בבחירות הקרובות. באירוע "שבתרבות" בסוף השבוע האחרון, אמרה יחימוביץ': "מי שמבקש לחזק את גוש המרכז צריך להצטרף לעבודה ולא להקים רסיסי מפלגות". יו"ר העבודה דיברה בשבחה של לבני, וקראה לה לשתף פעולה עמה. "לבני היא אדם ראוי במערכת הפוליטית", אמרה יחימוביץ'. "היא צריכה לעשות את זה יחד איתי ולא לפלג את גוש המרכז. הדרך הנכונה היא לעשות את זה ביחד ולא לחוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully