וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: הכלב נסחף לים, המשפחה טבעה בניסיון להצילו

זוג הורים ובנם שעמדו בחוף בקליפורניה נסחפו ללב ים במאמץ לחלץ את חיית המחמד המשפחתית שנסחפה בגלים שגובהם שלושה מטרים. גופותיהם של ההורים אותרו, הבן עדיין נעדר

זוג הורים ובנם טבעו בקליפורניה, בניסיון להציל את הכלב שגידלה המשפחה - כך דיווחו הבוקר (שני) כלי תקשורת בארצות הברית. גופותיהם של שני ההורים נמשו מהמים, ואילו גופתו של הבן טרם אותרה, וגובר החשש כי גם הוא טבע למוות.

לפי ה"לוס אנג'לס טיימס", התאונה הטרגית אירעה ביום שבת אחר הצהריים (שעון מקומי) בחוף במחוז הומבולדט בצפון-מערב קליפורניה. בני המשפחה יצאו לחפש אחר הכלב, שנסחף ללב ים, כשרץ להשיב מקל שנזרק לעברו. בשל הגאות, הגלים הגיעו לגובה של עד שלושה מטרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוקי משמר החופים נאלצו להפסיק את החיפוש מפאת הערפל והחשיכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנער היה הראשון שנכנס למים כדי לחלץ את הכלב, ומשלא הצליח, קרא לאביו שיסייע לו. הנער יצא לרגע בחזרה אל החוף, אך לא הצליח לאתר את אביו - שכנראה כבר נכנס למים כדי לאתר את הכלב. הנער קרא לאמו שתיכנס עמו למים כדי לאתר את האב, ובשלב זה אבדו עקבותיהם של השלושה.

בת נוספת שהייתה במקום הזעיקה את משמר החופים, ובמקביל נפלטו גופותיהם של האב ושל האם אל החוף. שני מסוקים שהוקפצו לאגם ניסו לאתר במשך שש שעות את הבן, אך נאלצו להפסיק את החיפושים בשל החשיכה ובשל ערפל שהיה במקום. סירות נשלחו ללב האגם כדי להמשיך את החיפושים לאורך הלילה. לפי רשת אן-בי-סי, הכלב הצליח להיחלץ מהמים בכוחות עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully