וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: פגע בילד עם אופנוע גנוב והפקירו למות

קובי דוד

26.11.2012 / 16:21

תושב נצרת מואשם כי לאחר שגנב אופנוע בעפולה, נסע לעירו, פגע בילד בן שמונה וחצי, גרר אותו על הכביש והפקירו. הילד מת מפצעיו לאחר כשבוע. הוא נאשם גם בהדחה בחקירה

יונס סארה, תושב נצרת בן 32, גנב אופנוע, פגע בילד, גרר אותו על הכביש, הפקירו ולאחר מכן מת הילד מפצעיו – כך עולה מכתב אישום שהוגש נגד סארה היום (שני) לבית המשפט המחוזי בנצרת. בפרקליטות מייחסים לסארה עבירות של הריגה, הפקרה, נהיגה ללא רישיון וללא ביטוח, גניבת רכב ושורה של עבירות נוספות כולל הדחה בחקירה והפרעה לשוטר במילוי תפקידו.

על פי כתב האישום, סארה גנב את האופנוע שחנה בסמוך למסעדת "ליצ'י" בעפולה ב-14 בנובמבר השנה, למרות שמעולם לא הוציא רישיון לאופנוע. משם רכב לעירו וכשהוא נוסע ברחוב א-שוהדא לפנות ערב, פגע בילד בן שמונה וחצי, גרר אותו על פני כ-20 מטרים של כביש ונמלט מהמקום כשהוא מפקיר את הילד הפגוע. הילד פונה במצב אנוש לבית החולים ומת מפצעיו לאחר כשבוע.

עוד נכתב באישום כי סארה ביקש להדיח את אביו שימציא אליבי, כאילו בנו שהה לידו בעת שקרתה העבירה. אביו של סארה סרב לבקשת בנו למסור לשוטרים גרסה שקרית, והבן נסע לכפר עראבה, שם שהה בבית אחותו ונעצר כעבור יומיים. הפרקליטות מבקשת לעצור את סארה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully