וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים כץ דוחה דברי המבקר: "תלונת שווא ממוחזרת"

חבר הכנסת מהליכוד התייחס לחשש שהביע מבקר המדינה, לפיו כץ עלול להשתמש במשאבי התעשייה האווירית לקידום מועמדותו בפריימריז. "יש גורמים הרואים בעבודה מאורגנת סיכון"

חיים כץ משיב אש: חבר הכנסת מהליכוד התייחס הערב (ראשון) לפנייה של מבקר המדינה יוסף שפירא ליועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטיין וליו"ר ועדת הבחירות המרכזית אליקים רובינשטיין, בה נטען כי כץ עלול להשתמש במשאבי התעשייה האווירית לקידום מועמדותו בבחירות הפנימיות בליכוד. בדף הפייסבוק שלו כתב כץ: "אין לאיש הזכות למנוע מעובדים מלממש את זכותם הדמוקרטית להצביע ולהשפיע על אופי רשימת הליכוד. התלונה שהוגשה למבקר המדינה היא תלונה ממוחזרת מלפני ארבע שנים שהוכחה כתלונת שווא - וכך יהיה גם הפעם. ציבור תומכיי יודע היטב מדוע נבחרתי כמחוקק החברתי מצטיין".

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

כץ הוסיף: "לצערי, יש גורמים הרואים בעבודה מאורגנת סיכון עבורם, והם נוקטים בכל דרך נלוזה כדי למנוע מחיזוק כוחם של העובדים והשפעתם בכנסת הבאה. החקיקה החברתית שלי במהלך ארבע השנים האחרונות מתורגמת לאהדה ציבורית ממנה אני נהנה בזכות".

פעילות בלתי-חוקית?

בפנייתו של שפירא לווינשטיין ולרובינשטיין לפני כשבוע כתב המבקר כי שימוש של כץ, המכהן כיו"ר ועד העובדים של התעשייה האווירית, במערכות המחשב של התעשייה - יכול להיחשב בלתי-חוקי.

במכתב שנשא את הכותרת "התרעה על פעילות צפויה של ח"כ חיים כץ בבחירות המקדימות לליכוד", ציין שפירא כי "שימוש במשאבי תאגיד כגון מערכות מחשוב לצורך קידום מועמדות של מתמודד, או אישור הנהלת התאגיד להפסקות במהלך העבודה לצורך יציאת עובדים רבים להצבעה, עשוי להוות קבלת תרומה שאינה חוקית".

בתגובה לפנייה, ענה יו"ר ועדת הבחירות רובינשטיין כי לא ניתן לבדוק כעת אם ח"כ כץ עשה שימוש בלתי חוקי במשאבי התעשייה האווירית, זאת בשל העובדה שהתלונה בנושא הוגשה רק לפני מספר ימים. עם זאת, השופט רובינשטיין הבהיר כי היועץ המשפטי לממשלה ומבקר המדינה יוכלו לבדוק לאחר הבחירות האם היתה הפרה של החוק.

לדבריו, חוק הבחירות חל גם על בחירות מוקדמות, אולם "לוח הזמנים הקבוע לעריכתן של הבחירות המקדימות בליכוד, מה גם שלא נתבקש צו מניעה, אינו מאפשר לבחון לעומק" את הטענות נגד ח"כ כץ.

לקריאה נוספת:
המבקר: חשש מפעילות לא חוקית של כץ בפריימריז
מיהם חברי הכנסת החברתיים ביותר בליכוד?
בליכוד נוטים לקיים את הפריימריז גם מחר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully