וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: משעל יבקר בעזה, בחמאס חוששים שיחוסל

ניר יהב

25.11.2012 / 12:29

מקורות פלסטינים מסרו כי ראש הלשכה המדינית של חמאס צפוי לערוך את הביקור בחודש הבא לרגל חגיגות 25 שנה להקמת הארגון. בחמאס חוששים מחיסולו: "ישראל המובסת מחפשת ניצחון"

ראש הלשכה המדינית של חמאס, חאלד משעל, צפוי לבקר בחודש הבא ברצועת עזה במסגרת חגיגות 25 שנה להקמת חמאס - כך דיווח הבוקר (ראשון) העיתון "אל-חיאת" הרואה אור בלונדון. מקורות פלסטינים המוגדרים"'מהימנים" מסרו לעיתון כי בכיר הלשכה המדינית של חמאס, מוחמד נסר, הגיע אתמול לקהיר אחרי ביקור בן יומיים בעזה, שבו הכין את ביקורו הצפוי של משעל. לא נמסר מתי בדיוק משעל צפוי להגיע.

ראש הלשכה המדינית של החמאס, חאלד משעל, במסיבת עיתונאים על הפסקת האש בעזה, נובמבר 2012. רויטרס
משעל נואם לאחר ההכרזה על הפסקת האש/רויטרס

המקורות אמרו עוד לעיתון כי בחמאס חוששים שישראל תפגע במשעל אם יגיע לרצועת עזה, "בעיקר לאחר התבוסה הישראלית במבצע בעזה ולאחר ניצחונם של פלגי ההתנגדות הפלסטינים, אשר הצליחו לכפות את תנאיהם על הצד הישראלי". המקורות הסבירו מדוע לראייתם ישראל עשויה לפגוע במשעל באמרם כי "ישראל כעת היא כמו נמר פצוע שמחפש אחרי ניצחון כלשהו".

"מדינת פלסטין תחליט אם להכיר בישראל"

בראיון שהעניק בסוף השבוע לרשת הטלוויזיה האמריקאית CNN, אמר משעל כי חמאס תסכים לקבל מדינה בגבולות 67', "דהיינו על 22% מהשטח של פלסטין ההיסטורית". עוד אמר: "אני מקבל מדינה בגבולות 67', שבירתה ירושלים ועם קבלת זכות השיבה". באשר לאפשרות שחמאס יכיר בישראל לאחר הקמת מדינה פלסטינית אפשרית, אמר: "המדינה הפלסטינית היא זו שתחליט על כך לאחר שתקום".

ביום שישי בערב עזב משעל את קהיר, בה שהה כשבוע, ושב למקום מושבו בקטאר. באותו יום, הגיע לקהיר בכיר פתח וראש צוות המשא ומתן הפלסטיני, ד"ר סאיב עריקאת, הנחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר ליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. עריקאת מקיים במצרים פגישות עם בכירים מצרים בניסיון להכשיר את הקרקע לקראת חידוש שיחות הפיוס בין חמאס לפתח. לפי הדיווחים, שיחות אלו צפויות להתחדש לאחר שובו של אבו מאזן מהאו"ם.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully